Tenner 5 lys i kveld..

*Musti*

Forumet er livet
..for de 5 omkomne i den grusomme trafikkulykka i Lavangsdalen i ettermiddag..
2 menn, 2 damer og 1 mindreårig gutt.. [:(]
-Hvil i fred-

Hvil i fred [:(][:(] Tenker på alle de pårørende i ulykken også [:(]

hvil i fred,varme tanker til alle pårørende og etterlatte... dette er helt ufattelig og grusomt!

ORIGINAL: RockStarBaby

ORIGINAL: RockStarBaby

ORIGINAL: Alania

[:(]

[:(][:(][:(]

ORIGINAL: ohBaby!

hvil i fred,varme tanker til alle pårørende og etterlatte... dette er helt ufattelig og grusomt!

signerer denne[:(]

[:(][:(][:(]

Jeg kommer ifra Narvik og har bodd i Lavangen.... Ble helt dårlig da jeg hørte det, helt forferdelig[:(]
Varme tanker går til involverte og pårørende....

[:(]

Ble helt dårlig da jeg leste om dette, har tenkt på dem i hele kveld, både de avdøde, alle de som var involvert, hvor traumatisk det må ha vært for ungdommene i bussen, de som kom til for å hjelpe, alle de som sitter igjen, både familie, venner, bekjente, kollegaer...
Helt grusomt!

ORIGINAL: siljegulli

Jeg kommer ifra Narvik og har bodd i Lavangen.... Ble helt dårlig da jeg hørte det, helt forferdelig[:(]
Varme tanker går til involverte og pårørende....

Ja det er helt forferdelig.. [:(] Synes fartsgrensen i lavangsdalen er veldig høy, med tanke på at det er så mye trafikk der inn og ut av Tromsø.

Sign!

eg har tent lys i hele stuen min[:(][:(][:(][:(][:(]

ORIGINAL: toneany

Ble helt dårlig da jeg leste om dette, har tenkt på dem i hele kveld, både de avdøde, alle de som var involvert, hvor traumatisk det må ha vært for ungdommene i bussen, de som kom til for å hjelpe, alle de som sitter igjen, både familie, venner, bekjente, kollegaer...
Helt grusomt!
Jentene i bussen opplevde jo dødsulykke på samme sted ifjor..da var det 2 som omkom..

Back
Topp