Tenner… hvor blir de av?

68Fastback

Elsker forumet
Maiblomstene 2020
Februarlykke 2022❄️
Det er kanskje ingen her inne lengre? ;) Men, Melius på snart 1år, har kun to tenner..! Kan ikke huske mine andre barn var så trege med tenner.. Hvor mange tenner har deres 11-12mnd gamle barn? :)

Mini her er 11 mnd og har 5 tenner. Fikk de to første tennene når han var rundt 6 mnd. For ammingen sin del så kunne han gjerne fått tennene senere :p

Har 8 synlige:) Fikk første ved 4,5mnd. Er 11mnd og to uker

Har tvillinger. Denne ene har 6 tenner, mens den andre har kun 1 :happy:

Frøkna mi har 4 tenner og minst ei til på vei etter alt å dømme

Melius sine sprenger på ser jeg, men fortsatt kun de to nede som er fremme ;) Han blir 1år 4.feb..! :hilarious:
Har brukt dentinox noen netter nå.. Tudelig at han har veldig vondt.. :sorry:

Min fikk dei 2 nede ved 3,5 mnd., dei neste 6 tennene kom i løpet av 14 dager da han var 6,5 mnd Etter dei 8 (4 nede og 4 oppe) var det full stopp...

Han lille her har bare fått to nede og to oppe, og han er 11mnd. Storebror var også veldig sen med tenner, men nå som 2år og 3mnd har han ei fin tannrekke. Så de kommer når de kommer de tennene. :)

Han lille her har bare fått to nede og to oppe, og han er 11mnd. Storebror var også veldig sen med tenner, men nå som 2år og 3mnd har han ei fin tannrekke. Så de kommer når de kommer de tennene. :)
Ja, jeg regner jo med at de kommer :joyful: -men synes liksom det drøyer veldig… Blir 1år på lørdag..:woot::Heartblue

Punktum har fire oppe og fire nede. Husker ikke i farten når de første kom, men jeg synes det var tidlig. Jeg frykter også at han er kannibal, han er ihvertfall veldig glad i å bruke tennene sine!

Min fikk første tann nå til 1-årsdagen :) tann nr 2 fulgte tett i hel :) i følge svigermor var far tannløs på sin første fødselsdag

Betryggende å høre at det er flere som er trege med tenner ;) Melius har nettopp fått de to oppe, så nå har han fire :) Er 13mnd.

Back
Topp