Tekanne Glad i forumet 18 Mar 2010 #1 Husk jenter at tennene våre er ekstra utsatt nå som vi er gravid! Tanntråd og fluor i tillegg til tannpuss! Passer dere ekstra godt på??[:D]
Husk jenter at tennene våre er ekstra utsatt nå som vi er gravid! Tanntråd og fluor i tillegg til tannpuss! Passer dere ekstra godt på??[:D]
Beate J Elsker forumet 18 Mar 2010 #2 Vært hos tannlegen nå eller? [;)] JAAAAAAAA, det er veldig sant, vi må være nøy nå [:D]
jinah Glad i forumet 18 Mar 2010 #3 Ja jeg er flink[:D], var hos tannlegen forje uke. Er lei av å bore. Eneste som er så ekkelt nå er at jeg blør så utrolig mye i tannkjøttet.. (Men det er vist helt normalt for gravide)
Ja jeg er flink[:D], var hos tannlegen forje uke. Er lei av å bore. Eneste som er så ekkelt nå er at jeg blør så utrolig mye i tannkjøttet.. (Men det er vist helt normalt for gravide)
bambii86 Glad i forumet 18 Mar 2010 #4 huff ja det er veldigviktig.. jeg sliter veldig med å pusse tenna godt bak i munn, kaster opp når jeg gjør det,
huff ja det er veldigviktig.. jeg sliter veldig med å pusse tenna godt bak i munn, kaster opp når jeg gjør det,
Tekanne Glad i forumet 18 Mar 2010 #5 Hehe! har ikke vært hos tannlegen. Hater det. Så håper neste tur blir bra uten for mye tull....[:D]
Beate J Elsker forumet 18 Mar 2010 #6 hehe, gikk iallefall veldig greit etter førstemann :-) Må bare være like flink som alltid så går det som regel greit [:D][:D][:D]
hehe, gikk iallefall veldig greit etter førstemann :-) Må bare være like flink som alltid så går det som regel greit [:D][:D][:D]