Tennene til mini kommer helt skeivt opp :(

*Bambi*

Elsker forumet
Hvorfor skjer dette? Vil det rette seg opp når de andre tennene kommer?

Noen som vet, eller har hatt barn som det har skjedd det samme med?[8|]

Nå vet jeg ikke hvor skjeve de er men hvis de bare er litt skjeve vil jeg tro de retter seg opp når de andre tennene kommer. Men er du usikker kan du høre på tannlegekontoret[:)]

Er jo ganske vanlig og sjarmerende med skjeve melketenner da.. Hvis det er melketenner det er snakk om?

Kjenner mange søte små med skjeve fine barnetenner.. :)

ORIGINAL: Thunderella

Er jo ganske vanlig og sjarmerende med skjeve melketenner da.. Hvis det er melketenner det er snakk om?

Kjenner mange søte små med skjeve fine barnetenner.. :)

Ja er melketenner...

jeg spurte tannlegen her om dagen om det... eller det var om mellomrom da...
da sa han at det var ingen sammenheng med melketenner og de neste...

Da jeg var liten hadde jeg ikke noen fine tenner. Pappa har sagt i alle år at det stå ut som om noen hadde kastet tennene inn i munnen på meg[8D][&:] Men fikk rette tenner etter jeg mistet melketennene[:)]

Lillegutt ser ut som han har 3 fortenner, og tanna bak på ene siden er kjempeskjev.
Vi har begynt å spare til tannregulering [;)]

(Både jeg og faren har skjev tann på samme side og sted som han)

Ingen av mine tre barn sine tenner er rette[8|][8D]

Jeg hadde heeelt rette melketenner, men de som kom senere derimot.., dem så ut som dem var kasta i kjeften på meg...[&:][8D] Så her ble det regulering [:D]

ORIGINAL: Selveste Kråka

Lillegutt ser ut som han har 3 fortenner, og tanna bak på ene siden er kjempeskjev.
Vi har begynt å spare til tannregulering [;)]

(Både jeg og faren har skjev tann på samme side og sted som han)

Pussig ar du skrev det :) For både jeg , de andre ungene og mamman min har skreive tenner på samme plass som Mini har fårr nå[:)]

Back
Topp