Tennee :o

minesotesma

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Maiblomstene 2016
Lille jenta mi på 5 månder har fått sin første tann oppdaget den idag, en liten søt tann :D noen andre som har fått tenner ? har dere begynt å pusse tenner ? hvordan går det evt ?? åh nå merker jeg at tiden har gått alt for fort... så mye nytt skjer og ho er ikke lille nyfødte beibien mer T_T :)
 
Ingen tenner her, han er snart 7 månder :eek:
 
Tipper det ikke er så lenge til her heller :) gnikker aalt febrilsk på gommene og gnager istedenfor å sutte på ting. Kjenner det ligger noe nede som snart presser gjennom huden.
 
Ingen tenner her heller! Håper hun drøyer d noen måneder til.

Man skal vel pusse fra første tann?
 
2 tenner som kom ett par dager etter at han ble 5 mnd
 
Jeg venter på at tennene skal komme snart jeg også:) Gnager på alt hun kommer over. Tannbørsten står klar, det skal pusses fra første tann ja;)
 
Første tann tittet opp på da hun var 4 mnd og 9 dager - nummer to kom 8 dager senere. Så her pusser vi morgen og kveld!
 
begge tennene nede kom gjennom samtidig. var vel litt over 4,5 månder da. Har pussa sia de kom gjennom. Lillebror elsker å få pussa tennene, og gjerne at vi pusser litt ellers rundt om på gommene, da det virker som han klør i hele munnen. liker og å sutte på tannbørsten og smatte i seg den pitte pitte pitte lille mengden med tannkrem.
 
Her kom første tann ei uke før 5mnd og andre tann på 5mnd dagen. Han får leke med tannbørsten under stellet :)
 
Selever sykt og gnager på alt. Hvit gjennom tannkjøtt og hatt ekstremt mange bæsjebleier nå en stund så snart er den nok ute. Har tannkost klar
 
Ingen tegn til tenner her, bortsett fra intens kløing, 7mnd i morgen.
 
Fikk første når han var 3,5 mnd, nr 2 når han var 4 mnd..
 
Første tann kom når han var 3,5 mnd og nå, to mnd seinere, har han fire tenner:) Pusser tenner morgen og kveld:)
 
Back
Topp