Tenne på ventemottak...

Lykkeliten_84

Forumet er livet
VIP
Syns denne saken var ganske tragisk. Kan skjønne de er frustrert av å sitte der inne, men å brenne ned mottaket er kanskje ikke riktig avgjørelse, eller riktig måte å få sympati eller oppholdstillatelse på?

Kjenner også jeg skjemst litt på deres vegne...måtte bare få det ut!...Syns de gikk over streken der altså! [>:]

Det var dagens lille "blow out"...![:-]

i vg-dagbladet og BT (bergens tidene) stod det at de tente det på pga at de ikke fikk den "rette" maten i forhold til hvilken religion de var fra..
idiotisk grunn...

ORIGINAL: turteldue

i vg-dagbladet og BT (bergens tidene) stod det at de tente det på pga at de ikke fikk den "rette" maten i forhold til hvilken religion de var fra..
idiotisk grunn...

mhmmmm, dårlig dømmekraft?

Eg forvente ikkje akkurat kjøttkaker ol når eg er på ferie. Dei kan vel ikkje forventa at norga skal tilpassa seg dei, blir litt sur på sånt eg, får lyst å senda dei heim! las menyen og det var mye kyllig ol med tanke på svinekjøtt. og det gjekk kvar dag an å få salat som eit alternativ. Er ikkje rart folk blir rasistiske synd dei ødleg for mange.[:@]

Å respektere religiøse matvaner anser jeg som en normal ting, men derfra til å tenne på fordi en ikke er fornøyd er det... vel, ganske mange nivå...

nei, å tenne på er ikke rett vei å gå!

de skulle vert glad for at de i det hele tatt har eit sted der di kan bo, de har faktisk fått nei til asyl... så da sier jeg.... UT med dem.... har de fått eit nei, så har de fått eit nei, da burde det vere på hodet ut.... ikke noe vente sted der den norske staten skal bruke ennå mer penger på de, gi de en flybilett....

idiot norge....[&o]

ORIGINAL: første mann

Eg forvente ikkje akkurat kjøttkaker ol når eg er på ferie. Dei kan vel ikkje forventa at norga skal tilpassa seg dei, blir litt sur på sånt eg, får lyst å senda dei heim! las menyen og det var mye kyllig ol med tanke på svinekjøtt. og det gjekk kvar dag an å få salat som eit alternativ. Er ikkje rart folk blir rasistiske synd dei ødleg for mange.[:@]

bra skrevet!!! eg forventa heller ikke norsk mat når eg var hos verts familie i italia.... hehe...

Ja, jeg er selv utlending, så jeg kjenner at jeg blir litt flau på deres vegne. Og de ødelegger jo for andre innvandrere, folk har lett for å forhåndsdømme, spesielt mtp slike hendelser...

Men når det kommer til kyllingen, eller høna [8D] så må den også bli slaktet på halalvis, for muslimer. Men på den andre siden er det INGEN, allverdens INGEN grunn til å sette fyr på mottaket, og sette andre liv i fare.

Er ingen som tvinger dem til å være i Norge, så hvis de er så misfornøyde så kan de dra hjem igjen. Men de har det nok ikke så lett, men dette er virkelig ikke måten å få sympati på, eller hva nå enn de prøvde å oppnå.

Jeg mener at Norge bør tvangsende de hjem, men når de ikke har papirer på hvor de tilhører er jo ikke det så lett heller. Men de sier å sitte på et sånt mottak er værre enn å sitte i fengsel..men spør du meg, så er det jo enda en grunn til å pakke å dra. Heller prøve lykken en annen plass. Må jo være en pressende situasjon for dem også, men igjen..FEIL FEIL FEIL!!

Men de kan vise litt mer takknemlighet, er nok ikke alle land som hadde behandlet dem slik som her i Norge. Men det ser de nok ikke...! Nei, uff...blir bare helt feil i mitt hode. Norge bør få strengere regler når det gjelder innvandring! [:-]

ORIGINAL: *Sperminator*

Ja, jeg er selv utlending, så jeg kjenner at jeg blir litt flau på deres vegne. Og de ødelegger jo for andre innvandrere, folk har lett for å forhåndsdømme, spesielt mtp slike hendelser...

Men når det kommer til kyllingen, eller høna [8D] så må den også bli slaktet på halalvis, for muslimer. Men på den andre siden er det INGEN, allverdens INGEN grunn til å sette fyr på mottaket, og sette andre liv i fare.

Er ingen som tvinger dem til å være i Norge, så hvis de er så misfornøyde så kan de dra hjem igjen. Men de har det nok ikke så lett, men dette er virkelig ikke måten å få sympati på, eller hva nå enn de prøvde å oppnå.

Jeg mener at Norge bør tvangsende de hjem, men når de ikke har papirer på hvor de tilhører er jo ikke det så lett heller. Men de sier å sitte på et sånt mottak er værre enn å sitte i fengsel..men spør du meg, så er det jo enda en grunn til å pakke å dra. Heller prøve lykken en annen plass. Må jo være en pressende situasjon for dem også, men igjen..FEIL FEIL FEIL!!

Men de kan vise litt mer takknemlighet, er nok ikke alle land som hadde behandlet dem slik som her i Norge. Men det ser de nok ikke...! Nei, uff...blir bare helt feil i mitt hode. Norge bør få strengere regler når det gjelder innvandring! [:-]

HÆÆÆÆÆ?
hvorlenge har du vært i norge då?? blir litt nøyskjerrig no... [:D]

uansett norsken din er jo nesten bedre enn min (som er fra norge)[:-]

ORIGINAL: turteldue

ORIGINAL: *Sperminator*

HÆÆÆÆÆ?
hvorlenge har du vært i norge då?? blir litt nøyskjerrig no... [:D]

uansett norsken din er jo nesten bedre enn min (som er fra norge)[:-]

Suuuuuuurprice [:D] Haha

Har bodd her i 23 år nå, så annser meg selv som norsk, selv om ikke alle gjør det. Men de om det...!

Men ja, slik er det med den saken [8D]

Back
Topp