Tenn et lys for Mikro!

MinaMor

Forumet er livet
Idag skal lille Mikro, hunden til mamma og pappa gjennom 6 år, få hvile.
han har alltid sliti med ekstrem eksem, og klør til blodet renner og river av seg STORE hudflak.
Uff han er jo så skjønn, leker og passer på. Han er en langhåret dachs. Men jeg forstår avgjørelsen! han får det bedre nå.
Han er sliten av all sykdommen. jeg har vært å sagt hade nå. [:(] Han løp rundt å lekte med ballen sin som vanlig. Aner ikke hva som skal skje... [:(]

Lille mikro, jeg tenker på deg! Håper du får det bra nå! Glad i deg lille vofsen!

Kos deg masse på markene i himmelen Mikro.

Tenker på deg.

R.I.P Mikro.

ORIGINAL: Pippi Lang Pupp

Uff, dakar [:(] Han får det bedre nå! Hvil i fred, Micro

Så trist, er så vondt når men mister dyr som står man nær[:(]

Hvil i fred Mikro, kos deg på den grønne eng, der det ikke lengre er noe mere sykdom,
 bare andre hunder å leke sammen med!!

mine tanker er hos deg!!!

Kjære Mikro!

Så flott at du har fått tilbringe livet sammen med mennesker som elsker deg! Du får det godt nå, ikke mer smerte[:)]

Hvil i fred vakre skapning

Mine tanker går til dere.

ORIGINAL: talata

Kos deg masse på markene i himmelen Mikro.

Tenker på deg.

Uff,jeg sitter her å strigråter nå!! [:(] Er det mest triste og verste jeg vet med hunder som må avlives! [:(] Så uskyldige og aner ingenting hva som skal skje.. [:(] Vet at de får det bedre,men jeg takler slike ting så dårlig! [:(]

Hvil i fred,kjære Mikro!

ORIGINAL: Milla24

ORIGINAL: suprAnirac

R.I.P Mikro.

Føler med Dere[:(] Så forferdelig trist

Uff så trist! [:(]
Her skjer det samme snart, hunden min lider av det samme![:(]

Uff så trist,håper han får det bedre nu og får hvil i fred[:(][:(]

Tusen takk alle sammen. For mange fine ord!
dere er virklig gooode å ha jenter!

uff DET er grunnen til at jeg ikke har dyr! er så leit når de blir syke og sånt om dette må gjøres..  Stakkar vovve!

ORIGINAL: mamma`n_til_thea

uff DET er grunnen til at jeg ikke har dyr! er så leit når de blir syke og sånt om dette må gjøres..  Stakkar vovve!

ja det er så jævli! Men vi er vokst opp på gård, og livet er bare rart uten hund.
Første jeg gjorde når jeg flyttet hjemmefra var å skaffe meg hund. han har vi ikke lengre ( han hadde vi i 6 år)
Men nå vet jeg ikke om jeg vil ha ny hund akkurat oga dette. det er så tungt å miste de. [:(]

ORIGINAL: MinaMor

ORIGINAL: mamma`n_til_thea

ja det er så jævli! Men vi er vokst opp på gård, og livet er bare rart uten hund.
Første jeg gjorde når jeg flyttet hjemmefra var å skaffe meg hund. han har vi ikke lengre ( han hadde vi i 6 år)
Men nå vet jeg ikke om jeg vil ha ny hund akkurat oga dette. det er så tungt å miste de. [:(]

Ja de er jo menneskets beste venn ! Uten tvil! Du tenker nok sånn nå, men det er god medisin å få seg en ny hund fortes mulig. Det legger en demper på smerten med en ny liten vovvse familiemedlem. Men må jo tenke det nøye gjennom da.. Jeg har jo hatt smådyr som kaniner å sånt og jeg har sagt til meg selv...ALDRI MER ...er så trist. Elsker dyr, men takler ikke helt det der når de blir syke og må avlives..

Back
Topp