Tenkte på en ting....

Monaponaa

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
Satt å tenkte litt istad, at det er forferdelig slitsomt å være gravid :P
Kvalm, uvel, kviser, fett hår, oppblåst, konstant trøtt og sliten ++. Men er jo ikke noe rart at kroppen reagerer. Inni deg så vokser det et lite menneske. I løpet av få uker får et lite menneske alt den trenger av organer, kropp,hode, tær, fingrer, albuer, og alt annet som et menneske har. Da var det plutselig litt greit å være så sliten å uvel igjen... Kroppen er utrolig som greier noe slikt, og ikke noe rart at den får kjørt seg i begynnelsen (Og resten) av svangerskapet!

Bra sagt! Ja, det er litt av et prosjekt kroppene våre har gående! :-D
Det hadde jo vært litt rart om man ikke skulle merke noe til det ;)

hjelper å prøve å tenke sånn midt oppi alt hvertfall ;) Tenk på alle de flotte bebisene vi har inni oss nå :D

Litt av en prosess ja! Og selvsagt er det så utrolig verdt det... MEN.... Dette er Definitivt siste gang ;)

Ja, en spennende tid :)
Eneste jeg kjenner enda er menssmerter og EKSTREMT vonde pupper. Og slik har egentlig alle svangerskapene i min familie vært. 0 plager, kun veldig svak bekkenløsning de siste ukene. :)
Så håper jeg er like heldig :)

Ja, det e eit under dette her altså! Med at kroppen skaper dette livet i magen :) Det er med stor ærefrykt ein kan tenke på det altså, eg blir litt stum av begeistring, for det er så stort!!

Ja det er ett mirakel <3 er verdt plagene og trøttheten! :D

Sent from my GT-S5830i using BV Forum mobile app

Ja det er jo mye som skjer. Men rart også at kroppen settes så ut av spill bare pga en liten "smule" inni magen hehe... Skjønner at man blir sliten og trøtt og mer sulten fordi man lager et menneske - trenger energi da.

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Ja det er jo mye som skjer. Men rart også at kroppen settes så ut av spill bare pga en liten "smule" inni magen hehe... Skjønner at man blir sliten og trøtt og mer sulten fordi man lager et menneske - trenger energi da.

Hehe ja.. En bitteliten ting som gjør at hele kroppen reagerer og blir slått ut... ;) Krever mye! Men hører jo at det blir bedre utti 2. trimester og det gleder jeg meg til ;D

Hehe ja.. En bitteliten ting som gjør at hele kroppen reagerer og blir slått ut... ;) Krever mye! Men hører jo at det blir bedre utti 2. trimester og det gleder jeg meg til ;D
Ja for meg var det det!

Back
Topp