Tenkte jeg ville hilse på :)

4gangerlykke

Flørter med forumet
Hei.

Tenkte at jeg skulle være mer aktiv på forum i dette svangerskapet en jeg var i det forrige :) Så nå begynner jeg :) 
Har en gutt som blir 2 i januar og er nå 10 uker på veg med nr 2, var på tidlig ultralyd i går og fikk beskjed om at termin var 24 juni. 
Fikk også beskjed om at jeg måtte komme inn til ny UL om 2 uker pga. at tarmene ikke var gått inn i magen enda, noen som vet når de bør være inne?? 

Takker for alle svar.

Gratulerer så mye og velkommen hit=)
Jeg har desverre heller ikke noe svar på spørsmålet ditt, men håper alt er i orden! :)

Gratulerer med en ny spire! 

Har ikke noe svar på spørsmålet ditt jeg heller, dessverre... 

Hei, og velkommen! Mener å ha lest at organene flytter onn i bukhulen igjen rundt uke 10-11. Men, er ikke 100% sikker. Lykke til! :)

Ta en titt på uke 11 her inne på "uke til uke". Der står at i slutten av uke 11 samles tarmene i bukhulen igjen.

Gratulere:)

Lykke til på neste ultralyd, og krysser fingrene på at tarmene er på plass der de skal til da.

Klem

Tusen takk :)

Fikk intrykk av at det ikke var helt normalt at de fremdeles var ute i uke 10, så jeg har brukt mye tid det siste døgnet til å bekymre meg og det uten grunn ser det ut til... :)

Hei og velkommen. Håper tarmene er der de skal om to uker:-)

Velkommen hit, og gratulerer med spiren Krysser for at tarmene er der de skal være på neste kontroll!

Gratulerer og velkommen hit.
Dessverre aner jeg ikke angående spørsmålet ditt, men håper du får svar på neste ul.

Velkommen hit, og gratulerer så mye med nr 2 på vei :)
Lykke til på neste UL! :) Går nok fint skal du se ;)

Back
Topp