tenkte jeg skulle si hei.. :)

Finnsikkemer

Forumet er livet
har egentlig termin 3 sept, men kan jo fort ende opp her da jeg er 2 gangs :) ville bare si hei sånn itilfelle noen tar meg i å snike :P vi har jo flere av di med termin sent i aug inne på sept.. sååå.. håper det er greit :P hehe.. masse lykke til fremover :)

Er bare å snike så mye du vil ;) og lykke til fremover til deg også:D

Klart det er grei, velkommen hit :)

Jeg har gått langt over med begge mine så kan være jeg havner på september til tross for foreløpig termin 20. august, sist hadde jeg termin 22. august og knøttet mitt kom 2. september ;)

Klart det er greit :-) velkommen hit til oss, termin er jo ikke eksakt vitenskap så det kan fort være at du blir augustjente :-p

Du er alltid velkommen :)
Ikke lett å vite hvor man havner når man har termin på begynnelsen eller slutten :P

Ikke sant :) Men godt jeg får lov til å henge litt her og da :) virker som en fin gjeng :)

Velkommen! Er gode naboer her vettu :) har termin 7. August.. Kanskje jeg burde snike litt på juli år jeg tenker meg om :)

Litt snikings er vel lov. Hihi.. Er så moro å se at nå er det bare få uker igjen til oul.. Ser flere og flere her inne vet hvilke kjønn di venter osv.. Så digg å vite at jeg er rett bak :p

Så klart at du er velkommen til å være her :)

Back
Topp