Tenkte jeg skulle kjøpe hus...

Kaizer

Forumet er livet
http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=22191622&sid=xz2D583BBF4833163

Sambo som har tatt bildene *skryte* [:D]

fyyyyyyyyy!! 25mill!?!!!

men kanonflinke kaizermannen!!!

kunne LETT budd der ja!!!!!!! men fyyyyyyyyy for en pris [:'(]

kjempe flotte bilder[:)]

Oooooooooooooooooooohh!!

LØØØØØØØØØØP og KJØØØØØP!!!

Jeg kommer og bor med deg i sommer [8D][:D][:D][:D]

Flinke mannen din[:D] For en nyyyydelig plass[:D]

Må si at mannen din er flink å ta bilder.
Vi driver å ser etter leilighet nå, og det er sååå mye crappy bilder i annonsene!! Hvem bryr seg vel om bilder av en blomst eller av senga på soverommet?!? Oversiktsbilder og bilder fra forskjellige vinkler er det man vil ha, og det synes jeg mannen din hadde[:)]

Men nå ser jeg jo at vi bare kan slutte å leite etter et nytt sted å bo, for vi har funnet det[8D] Jaja, hvis man hadde tatt råd til noe sånt...[&o][:D]

Om vi vinner i Lotto i helga flytter vi ned dit[:D] Nydelig hus da! Og ikke minst uteområdet! Mannen din er flink til å ta bilder, sånne bilder der det faktisk vises hvordan ting er og huset ser ut. Helt enig med Myggeline at det er så mange annonser med elendige bilder som ikke gir inntrykk av noen ting. Skryt til mannen din[:)]

Ohh, holy cow!!!
Fy flate for eit hus! Hadde eg hatt råd hadde eg flytta på flekken!!! Utrule fint![:)]

Og flinke mannen diiin, va kjempe fine bilde[:)]

wow!! Hadde man bare hatt litt mer penger...[8|] Trenger ikke å reise til syden med et sånt hus!

knall fine bilder da.
Men vist du kjøpe derre, så kain æ kjøp hærre: http://www.finn.no/finn/realestate/homes/viewimagewide?finnkode=21838666

åsså kain vi bytt på å landstreff for juli 2009 gjengen [:D] inkl overnatting

det var en bra plan!!! jeg kommer!!! [:)][8D]

må bare vinn en to-tre gang i lotto først [;)]

ække no stress det vel??? [8D]
innen den tid er sikkert huse ute for salg igjen... hehe

jeg skal legge inn bud tenkte jeg.... [8D]

Holy smokes
Kunne godt bodd i begge de derre, men øøøøh, jeg også må nok vinner noen ganger i lotto først ja[;)]

Ja, han er knallflink til å ta bilder [:)] Får mye skryt for bildene sine [;)]

Dette huset er faktisk en av mine gamle naboer... Ikke det at jeg bodde i et slikt hus *drømme*

Back
Topp