tenkte jeg fikk skrive...

Mspower

Forelsket i forumet
...litt inn her :)
Hvordan går det med dere,jenter?
hvordan ligger dere ann?

Vi har enda ikke hørt noe ang operasjon,men tipper jeg rett,så får jeg sikkert time 13.okt.,for da har jeg fått time på revmatismesykehuset :p... med min flaks.. :p

Oxo lurer jeg veeeeldig på en ting... mulig det ikke har noe med saken å gjøre,men etter siste uttaket,altså i juni,så har jeg hatt en del smerter nederst i magen... i eggstokkene virker det som...
Hvis jeg snur meg fort,så føles det som en senestrekk og hvis jeg ligger spesielt,så kjenner jeg det... (har maaange rare liggestillinger:p) noen andre som har hatt slik vondt? :S

Klemmepå*

Heisann..
Kjekt å se deg her igjen...
Vi skal igang med 3 forsøket vårt i slutten av mnd. Skulle hatt fryseforsøk m/innsett 7 sept, men eggene overlevde ikke tiningen...

Håper ting ordner seg for deg, og at du ikke får time samme dagen som du allerede har en avtale.. [:)]

Hei snuppa mi. [:)][:)][:)]
Kos å se deg her inne. Akkurat nå sitter jeg jo å chatter med deg på Face. [:)][:)][:)]

Så legger igjen en super stooor klem til deg.

Jeg testet positivt i morges,så nå er jeg helt i hundre[:)]

Håper bare dette går bra.

ORIGINAL: mklu83

Heisann..
Kjekt å se deg her igjen...
Vi skal igang med 3 forsøket vårt i slutten av mnd. Skulle hatt fryseforsøk m/innsett 7 sept, men eggene overlevde ikke tiningen...

Håper ting ordner seg for deg, og at du ikke får time samme dagen som du allerede har en avtale.. [:)]

Da ønsker eg deg masse lykke til :D

ORIGINAL: *Bobbo*

Hei snuppa mi. [:)][:)][:)]
Kos å se deg her inne. Akkurat nå sitter jeg jo å chatter med deg på Face. [:)][:)][:)]

Så legger igjen en super stooor klem til deg.

Hei snuppa mii <3
Superstoooorklemtilbaketildeg <3

ORIGINAL: Gjørdis

Jeg testet positivt i morges,så nå er jeg helt i hundre[:)]

Håper bare dette går bra.

ååå :D gratulerer masse :D

Back
Topp