M Maybs Elsker forumet 2 Jul 2007 #1 ..legge inn et lite skrytebilde av Dennis i dåpskjolen... Go'klompen min
Gabriela Forumet er livet 2 Jul 2007 #5 så herlig skjønn lille dennis va[:)][:)][:)] så nydelig dåpskjole også[:D][:D][:D]
M Maybs Elsker forumet 3 Jul 2007 #10 Takk jenter... e veldig kjekt å høre fine ord om go'guten min... blir litt rørt også...[:)] MEN so e no alle mars bebisane dei skjønneste da.. Det e oss nok enige i alle sammen.. [:D][;)]
Takk jenter... e veldig kjekt å høre fine ord om go'guten min... blir litt rørt også...[:)] MEN so e no alle mars bebisane dei skjønneste da.. Det e oss nok enige i alle sammen.. [:D][;)]
M Maybs Elsker forumet 3 Jul 2007 #11 ORIGINAL: Linn1982 Han har forresten en utrolig søt nese!!! [:D] [:D][:D] arva mamma'n sin nase ja... (ekje det sånn det fungera, godord då e han lik mamma'n og hvis ikkje so e det pappa'n han e lik[:D][:D][:D])
ORIGINAL: Linn1982 Han har forresten en utrolig søt nese!!! [:D] [:D][:D] arva mamma'n sin nase ja... (ekje det sånn det fungera, godord då e han lik mamma'n og hvis ikkje so e det pappa'n han e lik[:D][:D][:D])