Tenkte det var på tide...

Mspower

Forelsket i forumet
...med en liten oppdatering:)
Ikke noe nytt igrunn,men...
Begynner fredag 13.feb. med Primolut,gå på det i fem dager og vente på blødning.
da skal jeg begynne med Progynova..
Håper det går fort fram så jeg får tatt det fryseforsøket innen kort tid:)

Dagene etter negativ test har gått veldig bra:) men selvsagt hatt noen vonde dager. :/ men slik er det vel bare!

Hadde en liten episode når jeg var på en liten fest sist fredag...
Dem dreiv å mobba meg nesten fordi jeg ikke hadde noen unge,for alle dem hadde...
bare spurte og gravde om jeg snart skulle ha osv... da måtte jeg bare gå...
Tårene bare pressa seg ut... :/ nedtur:/

men ellers ser jeg virkelig fram til å begynne igjen:) Skal gå bra denne gangen!

huff [:(] jeg skjønner hvordan du føler det, jeg er også den eneste uten barn i flokken og det er fryktelig vondt. Jeg trodde jeg skulle være førstemann, men den gang ei [:(] Håper tiden mot et nytt forsøk går fort og at resultatet blir optimalt[:D] masse lykke til [:D] en stor klem til deg[:D]

Herlighet for en vennegjeng då[:-][:-] trur eg hadde forklart det situasjonen då, at DET ER FAKTISK IKKJE LIKE LETT FOR ALLE!!!! Kjenner eg blir så irritert når folk tenker så himla lite...[:'(]

Håper da går fint med Mspower, skal nok bli godt å få komma i gong med eit fryseforsøk! Blir jo kjempespennande da[:D] Satse på at da gir resultat[;)][:)][:D]

God klem til deg snuppa!!

Huff, det var jo ikke mye snilt av vennen dine. Sånn gjør men bare ikke. [:@]
Spennende at du snart er igang med fryseforsøket da vennen.
Krysser fingre og tær for deg vettu. Stor klem.

Uff folk tenker seg ikkje om[:@] Ein har ikkje noko med kvifor andre ikkje har barn..

Så gøy at du snart skal i gong igjen då[:)] Lykke til.

Sender deg en god klem!
Synes det var skikkelig dårlig gjort av vennenne dine,sånt gjør man bare ikke.
Ønsker deg all lykke på neste forsøk[:)]

Tusen takk for svar alle sammen:)
ønsker dere oxo lykke til med det dere driv med:)
stooor klem:)

Dete var valedig utenksomt av dine venner da, de har sikkert ikke peiling på hvordan det er for oss slitere.
De tror vel at det bare er å si at man skal bi gravid så blir man vel det.

Sender over en trøsteklem jeg, forstår godt at du ble lei deg.
Lykke til med neste forsøk.

Back
Topp