Tenkte bare si: Hei :)

sengepolka

Elsker forumet
Tenkte bare jeg skulle stikke innom og si hei... har sniki litt på dere siden onsdag :)
Jeg testet positivt på onsdag etter 6 (år) siden sist gang... Skal si dere gleden var STOR...
Beklageligvis begynte jeg å blø i dag tidlig og gleden ble kortvarig, men måtte bare si hei til dere allikevel og masse lykke til dere alle <3

Hei! Trist å høre at det gikk den veien [emoji17] Masse lykke til videre [emoji8]

Får vel ta en tlf til legen i morgen.... syns nesten det er det kjipeste, jeg kjenner ikke legen og han kjenner ikke min historie, men jeg ønsker de skal ta måle hcg og følge meg opp....

Huff, det var leit. [emoji17] Masse lykke til videre! Håper du snart kan få bli med i en annen termingruppe!

Tenkte bare jeg skulle stikke innom og si hei... har sniki litt på dere siden onsdag :)
Jeg testet positivt på onsdag etter 6 (år) siden sist gang... Skal si dere gleden var STOR...
Beklageligvis begynte jeg å blø i dag tidlig og gleden ble kortvarig, men måtte bare si hei til dere allikevel og masse lykke til dere alle <3

Sender deg en klem, håper å se deg i en annen termingruppe snart. :Heartred

Disse testene er tatt i dag, kan jeg ha så høy hcg om jeg hadde SA på søndag? Har jeg evnt hatt to stk og mistet den ene? Snakk om å bli gal i hodet... ikke får jeg tatt hcg test før til torsdag heller....

Vedlegg

• bilde 1.jpg
    bilde 1.jpg
    51,5 KB · Visninger: 51
  • bilde 2.jpg
    bilde 2.jpg
    50,3 KB · Visninger: 50
Jeg har ikke kjempepeiling på sånt,men det er jo litt rart at du slår ut så kraftig? Hvor langt var du på vei da du begynte å blø?

Har du blødd med klumper? Smerter?

Ingen klumper, men vanlige menssmerter... men hadde ganske voldsom blødning i 2 dager. Jeg var vel ca 4+5, i dag er jeg 5+4 sånn ca....

Ingen klumper, men vanlige menssmerter... men hadde ganske voldsom blødning i 2 dager. Jeg var vel ca 4+5, i dag er jeg 5+4 sånn ca....
Da vil jeg si det absolutt er mulighet for at du fortsatt er gravid. Det er flere som får kraftige blødninger uten at det har noe å si. Men kun en måling av HCG hos legen vil si det helt sikkert. Krysser uansett fingrene for deg!:hug013

Da er det bare å krysse fingrene.... :Heartred

Jeg tror du bør ta deg en tur til lege og få målt HCG. Absolutt en mulighet for at du ikke har mistet.

Jepp, jeg må ringe og få ny time... "problemet" er bare at jeg får ikke reist dit før torsdag da jeg reiser vekk i ettermiddag. Kommer til å gå sååååå tregt disse dagene...:banghead::banghead::banghead::banghead::banghead:

Jepp, jeg må ringe og få ny time... "problemet" er bare at jeg får ikke reist dit før torsdag da jeg reiser vekk i ettermiddag. Kommer til å gå sååååå tregt disse dagene...:banghead::banghead::banghead::banghead::banghead:

Skjønner at det blir en tålmodighetsprøve [emoji173] du får bare leve som gravid disse dagene, ta folat, unngå alkohol og forsøke å senke skuldrene.

Back
Topp