Tenkte å si hei til dere ☺️

Skillz

Gift med forumet
Heihei ☺️

Har vært her inne før, har 2 barn på snart 4 og snart 2 år ‍‍‍
Er nå ca 6 uker og denne graviditet har ikke vært planlagt, men tas godt i mot ☺️ Litt usikker på termin enda, da jeg rotet med p-piller, men har regnet ca frem til 7 mars
Flere her med barn fra før? Er meget spent på overgangen fra 2-3

Gratulerer :D og hjertelig velkommen :)
Jeg har en gutt på straks 2 år fra før. . Jeg kjenner jeg også er spent på overgangen fra ett til to barn :)

Her har vi ei lita frøken på 20 måneder, og veldig spent på hvordan det blir for henne å måtte dele mamma med en lillebror eller søster. Veldig mammadalt og vandt til å få viljen sin :P

Heihei ☺️

Har vært her inne før, har 2 barn på snart 4 og snart 2 år ‍‍‍
Er nå ca 6 uker og denne graviditet har ikke vært planlagt, men tas godt i mot ☺️ Litt usikker på termin enda, da jeg rotet med p-piller, men har regnet ca frem til 7 mars
Flere her med barn fra før? Er meget spent på overgangen fra 2-3
Hei jeg har 2 .en jente på 10 og enn gutt på 6. Er også spent på overgangen.

Velkommen!!!!
Vi har 2 fra før. 5 og 2 år:)
Blir spennende å gå fra 2-3 ! Gruer meg litt, men tror det går veldig bra!

Velkommen :)

Eg har en jente på 5,5 år fra før og vi er veldig spent på hvordan hun kommer til og reagere på en lillebror eller lillesøster :)

Velkommen! Har ei jente på 3 år. Og er selv veldig spent på overgangen fra 1 til 2.. Hørt rykter om at 1 er som 1 og 2 er som 10..

Har 2 gutter fra før. Minstemann rekker å fylle 3 før mini kommer, så det blir ikke altfor tett, men ikke så stor aldersforskjell som på de 2 første heller. Eldstemann er tenåring allerede :D

Velkommen til Mars-gjengen:)

Gratulerer dere alle ☺️ Det er en smule mer arbeid med 2 barn men de har mye glede av hverandre
ho minste her blir 2 år og 6 mnd når babyen kommer så bli litt å henge fingrene i...
er bare 23 mnd mellom de mine 2, så bli 3 ganske tette

Back
Topp