Tenkt på navn?

Stemmer for Louise :smug: (kanskje litt lite objektiv da det er mitt navn:hilarious:). Selv har jeg ei jente som heter Julie, det fungerer også fint i engelsktalende land :) Ellers på lista med jentenavn har jeg:

Eline, Elise, Malin, Eira, Vilde, Synne, Ingvild, Erika, Eirin.

Meen vet ikke om jeg syns noen av de passer med Julie, og Gud hjelpe meg hvis det blir gutt, for da er lista betydelig kortere og vanskeligere å velge! :p
Haha, jeg elsker det navnet. Men får ikke samtykke av samboer :sorry: Har funnet ut at han forbinder alle navn jeg liker med noe og da vil han ikke ha det..!!

Så fine navn du hadde på lista :Heartred
Syns Julie passet veldig fint med Vilde eller Ingvild! Haha det er virkelig ikke lett med navn!

Haha, jeg elsker det navnet. Men får ikke samtykke av samboer :sorry: Har funnet ut at han forbinder alle navn jeg liker med noe og da vil han ikke ha det..!!

Så fine navn du hadde på lista :Heartred
Syns Julie passet veldig fint med Vilde eller Ingvild! Haha det er virkelig ikke lett med navn!
Nei, er ofte sånn at den ene har noe de forbindelser med navnet og så går det bort liksom! Men man klarer jo å lande noe til slutt allikevel! :D Takk, det er sant at det passer fint, men såå var det det med assosiasjoner igjen da, hihi... Er liksom noen litt nære som heter både Vilde og Ingvild :p Men det er jo forsåvidt bare et kompliment at noen vil kalle barnet sitt det samme som de heter! :D

Nei, er ofte sånn at den ene har noe de forbindelser med navnet og så går det bort liksom! Men man klarer jo å lande noe til slutt allikevel! :D Takk, det er sant at det passer fint, men såå var det det med assosiasjoner igjen da, hihi... Er liksom noen litt nære som heter både Vilde og Ingvild :p Men det er jo forsåvidt bare et kompliment at noen vil kalle barnet sitt det samme som de heter! :D
Ja det er noe med det! Er ikke lett å finne navn man ikke har noen assosiasjoner med :shy:

Vi venter ei jente og på min liste har jeg blant annet: Milla, Sanna, Lucia, Anna, Bianca, Ada, Elena, Ea.. Det kommer sikkert flere underveis, men mannen må også være enig da :hilarious:

På guttelista hadde jeg: Felix, Gustav, Edvard, Edmund, Kaj, Francis, Frank, Gabriel :Heartred

Last edited:
Vi venter ei jente. Synes det er supervanskelig å velge navn! Lista ser foreløpig slik ut:

Fiona
Lilly
Amelija
Isabella
Amalie
Sofia
Ava
Leona
Chloe
Neha
Linnea
Cleo
Thale

Om det hadde blitt gutt ville navnet blitt Luca

OM vi har tenkt på navn ja! haha uff. Vi hadde 2 navn klare lenge før vi ble gravide, men nå er vi ikke så sikre lengre, så back to scratch! Godt vi fortsatt har god tid.

Vi har jentenavn klart, men forberedt på at dersom det er en jente som ikke passer navnet så må vi bytte :joyful:

Hørte på TUL at det mest sannsynlig blir jente, selv om vi alltid har trodd det var gutt. :knegg: Så vi har topp 4 navn for begge:

Jente: Ada, Evelyn, Live, Maiken
Gutt: Joel, Levi, Jacob, Tobias

Back
Topp