tenkt meir på navn?

Rønni

Glad i forumet
Har dokken navnet til babyane klar? =D

Me vente jenta og har så og sei bestemt oss for SIREN =) men vil liksom sjå om det passe til den litla prinsesså :)

har ei stor prinsessa på 3år som hette Amalie.. Då hadde me og navnet klart, men måtte sjå om det passa :)
 
Navn har vi hatt klart siden juli, faktisk:-)
Må forresten si at Siren var et veldig fint navn - har vel knapt hørt det før, så ved "førstegangs" høring lyder det nydelig!

Vi skal kalle jenta vår for Anna. Må ha et navn som funker både i Norge og i Kroatia, siden pappaen er derfra, og uavhengig av hverandre hadde vi dette som favoritt.
Jeg var også keen på Emilia, men gubben likte det ikke sååå godt.
Ellers hadde vi  en periode Maja, Mia og Lana på blokka, men det får evt. søstre få som navn:))
Er så gøy med navn, særlig når man har bestemt seg:-D Lille pudding i magen blir med ett et lite vesen med sin egen identitet:)
 
Har vore nokre navn oppe til lufting, men me klarar ikkje å bestemme oss. Blir vel lettare når me får sjå lillemann :-)
 
Bebisen i min mave skal hete Agnes :)  Tenkt litt på Iben og Erle, men det blir nok Agnes siden vi har begynt å omtale henne som Agnes i det siste :P Rart.. :)
 


Rønni skrev:
Har dokken navnet til babyane klar? =D

Me vente jenta og har så og sei bestemt oss for SIREN =) men vil liksom sjå om det passe til den litla prinsesså :)

har ei stor prinsessa på 3år som hette Amalie.. Då hadde me og navnet klart, men måtte sjå om det passa :)

Artig å høre at noen andre har valgt navnet Siren, for det heter datteren vår også. Ho er nesten 5mnd og kunne ikke hett noe annet.
 


jente09 + jente12 skrev:


Rønni skrev:
Har dokken navnet til babyane klar? =D

Me vente jenta og har så og sei bestemt oss for SIREN =) men vil liksom sjå om det passe til den litla prinsesså :)

har ei stor prinsessa på 3år som hette Amalie.. Då hadde me og navnet klart, men måtte sjå om det passa :)

Artig å høre at noen andre har valgt navnet Siren, for det heter datteren vår også. Ho er nesten 5mnd og kunne ikke hett noe annet.



åh så kjekt :-) synst det er et nydeligt navn :)
 
lille tulla vår skal heite mali cataleya :) vi mæ he hatt navne klart i lang tid. min mann e fra colombia so her i gården må d også passe der borte :) 
 
Back
Topp