tenker

x1xiza

Glad i forumet
kvifor seier så mangen at ein ikkje må tenke så masse på å bli gravid, korleis kan ein klarer å la vera å tenke på det, når ønsket er så stort??[:@]
eg klarer iallefall ikkje stoppe å tenke på det[;)]
det skjer når det er meininga, men ein blir jo så nysjerrig kva gang, tenk om, og håper osv..
håper eg kan oppdatere kalenderen i nærmeste framtid iallefall[;)][&:]

Ja, iza, mange sier at man ikke skal tenke så mye,men det er nok ikke så
lett for de fleste av oss prøvere! Vi fikk det til på første forsøk, men det endte i en SA....
Vi skal nå prøve igjen, og jeg tenker mye på det nå kjenner jeg..,-vil så gjerne ha min egen lille og dulle med snart.
Men mange, til og med leger, sier at det psykiske mange ganger kan virke inn på prøvingen, og
man bør være avslappet til alt. Det er som du sier , ikke alltid så enkelt...

Men jeg ønsker deg masse lykke til!

Vi får jo beskjed om å spise folat hver dag. Hvis ikke jeg tenker på det så glemmer jeg å ta tabletten min...

takker for svar[:)]
eg tar sånn folsyre, andre som har tips til kva ein bør få i seg når ein prøver å bli gravid[:D]hehehe det vart litt koffert tenking der hehe men dere forstod kva eg meinte[:D]

He he, ja vi forstod, selv om kofferten står åpen, he he[:D]

Jeg har hørt om mange som prøver hostesaft, solvipect,og som mener det er grunnen til deres graviditet. Men jeg vet ikke...
Man tar det 4-5 dager før eggløsning, og det virker slimløsende,og detskal bli lettere for cellene å komme til egget!
Leste til og med at en lege mente det varnoe i det! Men kanskje verdt et forsøk[;)]

Ellers er det vel bra å spise sunt, ogfå i seg vitaminer. Ei på forumet skrevat man kunne få kjøpt det av vitaminer man trenger på apoteket,
og lurer på om pakken rett og slett het GRAVID...

Klem

Hei.
Jeg var selv veldig opphengt i å bli gravid.Sluttet på pillene i desember og ble skuffet gang etter gang når jeg fikk mensen.iBegynnelsen av juli dro vi på ferie,og la igjen tanker og bekymringer hjemme.Tenkte minimalt på å bli gravid osv.Skjer når det skjer tenkte vi.Og da satt det ...
Så prøv å tenk på litt anna selv om det er vanskelig.
Lykke til.Er nok din tur snart også.

Hei Hanne22. Så hyggelig å se at det er flere fra samme sted på Østlandet her! Jeg er fra Gjøvik, har fin utsikt over Ringsaker (tror jeg da, har litt dårlig retningssans har jeg blitt fortalt)! Gratulerer med spiren og lykke til!

håper det ja, gratulere til dere[;)]

hei hanne22:) ser vi er fra samme plassen, hilse pent på... lykke til med spiren

Back
Topp