Tenker veldig mye!!

beth2210

Andre møte med forumet
Hei:) takk for svar på det med at jenta mi er 23% mindre enn det gjennomsnittet er. Jeg er som sakt i uke 31 og har fått beskjed om at hun er litt liten.. Jeg skal på ny kontroll om 2 uker.. Alt annet ser veldig bra ut og morkakefunksjonen er som den skal.. Vil dette da si at alt kan gå bra, bare at jeg får en litt liten jente?? Jeg er så redd det skal skje noe galt siden hun er litt liten..

Håper på svar!

Mvh Anonym

Skjønner at du tenker mye men ta det med ro,selv om hun er liten nå betyr ikke det at hun vil være det for alltid :) Jeg fikk selv en liten gutt i 2009 han veide bare 2890 g og var 47 cm lang..nå er han 3,5 og veier ca 17 kg og er 103 cm ca..Jeg og synes det var en tøff beskjed og få men når jeg hadde begynt og venne meg til tanken så snudde jeg det til noe bra,at jeg kom til og ha baby lengre :)

Hei!
Det er klart at en blir bekymret, når en får beskjed om at babyen ikke er så stor som den bør være! Nå er der mange grunner til at barnet kan være lite, blant annet har det genetiske mye å si.
Når de sier at morkakefunksjonen er bra, så er jo det kjempeflott!
Det betyr at morkaken fungerer som den skal, og at babyen får godt med næring og oksygen gjennom navlestrengen! :angel8
Derfor ville jeg ha slappet av med det, også blir du jo fulgt godt opp med ekstra undersøkelser videre!

Masse lykke til videre!

Mvh jordmor Grethe

Back
Topp