Tenker så..

Lille Mille

Gift med forumet
masse på det legen sa under innsettingen på fredag. Hun slet skikkelig med å få inn den kanylen som vanlig brukes for å sette inn egget - så de måtte finne en mindre [8|] Dette fordi hun fant ut at jeg hadde veldig trang livmorsåpning/hals og med en sving på den [:(] Er dette farlig? Kan det være at det er derfor jeg har så sterke TR smerter? Kan det være at svømmerne til mannen ikke har kommet inn der og at det også er en grunn til at vi er barnløse ved siden av PCOs'n?

Legen nevnte ikke noe mer om det når vi var der, så glemte helt å spørre også, men syns ikke det er så mange som har det sånn jeg.. [8|][:(]

dette kan jeg dessverre ikke svare deg på snuppa[:(][:(]men er sikker på at dette skal gå bra og at du snart står der med en positiv test[:D][:D][:D]ring klinikken i morgen og si at du tenker på dette og at det bekymrer deg. sender deg en stor stor trøsteklem.

Uff.. ja vi får se.. Vil ikke ringe å mase, også må vi jo ringe inn med resulatet etterhvert allikevel. Kanskje ta det da.. [8|]

De vil nok ikke se på det som mas! Ring du. si at du lurer på noe legen sa, men at du ikke kom på å spørre da du var der. De er nok veldig hjelpsomme.

Men tror dere ikke legen hadde sagt noe om dette dersom det virket rart eller farlig? [8|] Virket liksom ikke som de ikke hadde opplevd det før siden de hadde en mindre kanyle liggende på "bordet" ved siden av sengen... [8|]

Gidder iallefall ikke tenke mer på det nå, for nå er det søndag [:)] (Prøve å tenke på noe annet er lettere sagt enn gjort [8D] hihi..)

Trur nok legen hadde snakka med deg om da dersom det var uvanlig eller farlig. Trur nok ikkje det er nåke gale[;)]

Men da er alltid bedre å spør ein gong for mykje dersom ein er usikker på nåke[:)]

Håpar du kose deg med ruginga[:D]

Snakket med mannen min om hele innsettingen nå, og jeg har tydeligvis ikke fulgt helt med eller vært helt med den dagen. [&:] For jeg hadde visst spurt legen om hvorfor jeg jeg hadde så trang livmorsåpning med en sving, og mannen min sier at hun hadde svart at det visste de ikke - noen har stor nese, mens andre har liten nese [:)] Mannen begynte å le av meg for at jeg ikke husket det.. hihi.. Jeg husker jeg spurte om noe, men ikke hva [8D] Jaja, hadde vel nok med alle de andre tankene som svirret rundt i hodet [:)]

ORIGINAL: Vugge

Kjenner meg igjen i den å ikke huske noe etterpå! :)
Men, noen har bakovervendt livmor, andre har forovervendt. Ingen er like, og hadde det vært noe galt, så hadde de garantert tatt det opp med deg! Kos deg som ruger og nyt tiden :)

Signerer vugge her eg[:)]

Og må tilføye: lykke til med ruginga vennen![:D]

Back
Topp