Tenker på hva slags vogn alt jeg :-)

a1989

Glad i forumet
Sitter å tenker på hva slags vogn jeg vil ha alt jeg ;-) lov å tenke, men ikke kjøpe enda da:)
Hadde Emmaljunga city cross sist og var veldig fornøyd:)
Denne gangen vil jeg prøve TFK sin, synes den er sååå tøff :)
Koster ca 8500-9000kr her hjemme ink.hardbag. Men bestiller man på kiddies24.de koster det kun 5500kr ca ink moms og frakt :))) GØØØY:)
 
Bruker emmaljunga city cross fra forje gang. Den er jo for såvidt fremdeles i bruk men. Hehe.
 
Har emmaljunga mondial duo til jentungen, og regner med at lille spire overtar den ;) superfornøyd med den
 
Kjekt å ha fra før da :) solgte den vi hadde jeg he he ;-) Ville prøve noen nytt :)
 
Jentungen bruker fremdeles vogna endel, så har ikke rukket å tenke på å selge den engang :p men veldig kjekt. Er jo en ganske stor utgift
 
Har City Cross, men skal bytte understellet til Nitro City med svingehjul.
 
Skal nok ha Emmaljunga, men hvilken modell er uvisst. Jeg vil kjøpe brukt - mannen vil ha ny :p
 
Har alltid hatt lyst på simo kombi vognå jeg, men vet ikke helt ennda,, sunst at den passer så godt for det norske været og er god med skygge og ungen ligger godt nedi vekke fra vinden,, eneste som er minus med den er st den er så forbanna tunge at lille meg på 150 vil nok slite med å få den inn og ut av bilen.. Har hatt teutonia mistral kombi til nå og har vert stor fornøyd med den.. Men self solgte jeg den for noen mnd siden til ei jeg kjenner.. trudde ikke at jeg fikk bruk for den mer,, hm,, så er ennda usikker, men en ting jeg ikke skal ha er en liten vogn med dårlig skygge og svinghjul.
 
Jeg har veldig lyst på ny vogn, men vet ikke hvilken. Jeg har egentlig veldig lyst på Bugaboo Donkey, men den er så innmari dyr. Dette pga at nr 2 bare er 20-21mnd når den lille kommer. Og den vogna kan du bruke både som singel og dobbelvogn :)
 
Jeg solgte vogna for to uker siden for vi skulle ikke ha flere barn;) men har sportsvogna til brio sing til minstemann som er to år. Kan jo bare kjøpe bagen til denne så har vi vogn, men barnevogner er noe av det kjekkeste som finns så jeg skal kose meg de neste månedene med å kikke på vogner:)
 
Har alltid hatt lyst på simo kombi vognå jeg, men vet ikke helt ennda,, sunst at den passer så godt for det norske været og er god med skygge og ungen ligger godt nedi vekke fra vinden,, eneste som er minus med den er st den er så forbanna tunge at lille meg på 150 vil nok slite med å få den inn og ut av bilen.. Har hatt teutonia mistral kombi til nå og har vert stor fornøyd med den.. Men self solgte jeg den for noen mnd siden til ei jeg kjenner.. trudde ikke at jeg fikk bruk for den mer,, hm,, så er ennda usikker, men en ting jeg ikke skal ha er en liten vogn med dårlig skygge og svinghjul.


Jeg elsker simo kombi vogna som jeg brukte til sønnen min, og kommer til å bruke den nå også. Den var tung å løfte inn og ut, men da tok jeg bare av liggedelen og løfta inn understellet og satte deretter på bagdelen igjen;)
 
Jeg har veldig lyst på ny vogn, men vet ikke hvilken. Jeg har egentlig veldig lyst på Bugaboo Donkey, men den er så innmari dyr. Dette pga at nr 2 bare er 20-21mnd når den lille kommer. Og den vogna kan du bruke både som singel og dobbelvogn :)
9 mnd til å spare + kikke etter brukt ;)
 
Back
Topp