Tenker og tenker...

dollygirl

Glad i forumet
på hvor langt på vei jeg kan være! det sto 1 -2 på CB ukeidikator.....jeg skjønner fortsatt ikke en d....!!!

Da er du rundt 4+0 på vei. :) Min viste 2-3 når jeg var 4+1.

hvis du husker første dag av sist mens,så er det jo bare å taste inn det på kalkulatoren her :) men 1-2 uker på testen tilsvarer 3-4 uker på vei,mente jeg det stod på bruksanvisningen

javel, men første dag i siste mens var rundt den 9 -10 nov... har ikke hatt mens etter det ! skjønner ikke en skiiiiit hahahahaha

ja,men da er du omtrent likt som meg..eller var likt som meg iallefall...jeg hadde første dag i sist mens 11\11. og jeg skulle vært 4+3 i dag.. så da er du 4+4 da ca.. eller 4+5 hvis det var 9\11

okei daaa hehehe da tar vi det ! =)kan snakke om og værra "brød" du haha ( jeg altså) !!

dollygirl skrev:
javel, men første dag i siste mens var rundt den 9 -10 nov... har ikke hatt mens etter det ! skjønner ikke en skiiiiit hahahahaha

Samme her, förste dag med mens sist var 9.nov
Er 5 uker på vei i dag ... 

Selv om andre også hadde lik første dag i siste mens som deg, betyr det ikke at dere er like langt på vei. Det kommer an på hvor lange sykluser du har, og når du hadde eggløsning. Selv har jeg lange sykluser, så kan ikke gå utifra første dag i siste mens, men når jeg hadde eggløsning.

Jeg hadde eggløsning 18 november (da er man 2 uker på vei).
Så nå er jeg 5+4.

Skal ikke være enkelt

Tror ikke de kan stemme helt de der ukeindikatorene. Jeg tok d i forrige uke,da var jeg 4+4, og ukesindikatoren sa 3+, noe som tilsvarer 5 uker eller mer!! Jeg hadde mensen sist 5 nov, og har bare hatt sex 1 eneste gang,19 nov, så det stemte ikke på meg ivertfall...

Back
Topp