Tenker noen av dere å...

Bollebaker

Glad i forumet
... dra på en ferie før barnet kommer? Da kanskje spesielt dere som venter nr en? Vi (kanskje mest jeg, mannen synes det er litt tiltak) tenker at det hadde vært fint med en siste tur som par. Som en markering og en anledning til å gi hverandre litt oppmerksomhet før det meste av oppmerksomheten gr over på en tredjemann. Da kanskje til et sted som er best å reise til uten barn. Roma er vel drømmen, men får se på øknomien... 

Anyways, for å holde aktiviteten oppe her på forumet: Noen andre som har tenkt på det samme?

Vi har ikke tenkt det, men en skal aldri si aldri. Kanskje en langweekend tur på nyåret... 

Jeg anbefaler veldig å dra på en ferietur før førstemann kommer. En skikkelig egotur:)

Når en får barn blir ferieturene litt annerledes. Veldig koselige, men ikke slik som egoturer når en bare er 2 sammen...

Ferieturer med barn blir jo litt mere tilrettelagt for barnet.  misforstå meg rett:)   :)

Så GO FOR IT!!!!! 

har ikke snakket om det, men når du nevner det så hørtes det veldig deilig ut:)

Høres deilig ut :) Men jeg tviler på om vi får råd til det da vi driver å bygger hus for tiden. Men jeg skal uansett på venninnetur til Riga i november - husmorsferie ;) Så får vi se hva som skjer på nyåret:)

Før jeg ble gravid så hadde vi planlagt en reise til egypt i slutten av april :) trur fortsatt vi blir å fare på den, men kanskje da i bynnelsen av mars eller noe, så eg ikke er så veeeldig gravid :P

Vi hadde planer om syden tur da eg var gravid med nr. 1, men vi kom aldri så langt.... tviler på vi får gjort det nå, har så mye vi skal... :)

frister alltid å reise....
men dessverre etter alt styret med å endelig bli gravid, med økonomi osv.. så blir det nok en stund til, 
kanskje heldig å få en helge tur eller noe til våren... får se...

Hadde jeg nok gjort om jeg ikke hadde en liten en fra før :) vi gjorde ikke det før førstemann, men det hørtes veldig deilig ut :)

Frister alltid å reise ;)

Blir nok ikke tur før lille kommer, da blir det evnt weekend til praha/barcelona/tallin el.l. :) Men drømmen er en tur til Thailand i jan/februar. Var det i år og det var helt fantastisk!!!

Tror ikke jeg klarer å få mannen med på tur mens jeg er gravid..... Jeg er som regel ikke i storform når jeg er gravid - og da blir liksom han å få ekstra mye ansvar for de 3 vi allerede har. Derimot pleier formen å være upåklagelig når jeg bare har fått ut lille nurket fra magen - så da er vi klar for feri... Så får vi ser hvor ferden går - blir nok ikke så veldig langt - innenfor norden tipper jeg....

Hadde vi ikke hatt en fra før og et hus som vi pusser opp, ville vi nok prioritert det.. 

Back
Topp