Tenker litt....

AngelaStella

Flørter med forumet
[:(]pà min situasjon.. Jeg var gravid,mistet i 7+5 uke. Er nà gravid igjen og 1 beslk hos gyn. sa han at jeg var 6 uker pà vei. Alt var stort og fint ut for à vere 6 uker. 2 uker senere var jeg tilbake og han kunne ikke se sà mye bra,hjertet slo svakt og liten vekst,MEN livmor hadde vokst.. Det jeg tror og tenker er om kanskje livmor ikke har trukket seg helt tilbake etter 1 graviditet og derfor han har kjent at jeg var sà og sà langt pà vei. men at jeg egentlig ikke er det..og derfor hjertet ikke slo sà bra. for 1 besòk kunne han ikke se det. noen som kanskje har opplevd det samme??

Jeg var på UL uke 6+2 og eneste vi kunne se var en "tom" fostersekk. Ikke noe hjerte som slo.. gynekologen var skråsikker på at jeg hadde hatt en MA. Vi tok blodprøver for å sjekke HCG-nivået. På tre dager steg det fra 27000 til 44000. Tok ny ul uke 8 og alt var i orden.
Legen syntes det var veldig rart at vi ikke kunne se noe på første ul,for ut i fra fosterets størrelse skulle hjertet ha slått. Noen ganger er det bare ikke som vi tror..
Jeg krysser fingrene for deg og at alt går bra.

En "tom" fostersekk? Det var rart.. Men bra at alt gikk bra.. Jeg hadde stor fostersekk,men inni var det lite og hjertet slo svakt.. Jeg skal til gyn i morgen og grugleder meg for svaret.. Men fòler meg 100 % gravid og ingen blòdning enda..  Hàper at kroppen lurer oss litt innemellom selvom det er ikke er noe kjekt..
Takk for kryssede fingre og lykke til videre SELV.. Ha ett flott svangerskap [;)] 

Back
Topp