tenker litt på....

hannemoor

Glad i forumet
tenker endel på dette med å fortelle ny heten..... synes ikke det var så trivelig å gå gravid sist da jeg fikk så mye stygge kommentarer hele tiden... men måtte bare innrømme det tidlig sist da jeg kastet opp HELE tiden.. har egentlig ikke kjent noe til kvalmen før i dag! er 7+3 nå.. så det er vel nå det begynner.... har jo nettopp begynnt i nu jobb også! huff.... gleder meg skikkelig til å få nr 2.. blir kjempe stas! men i heelt ny jobb synes jeg det er skummelt å være nygravid...

tenker jo egentlig å holde tett til ordinære ul, men det tror jeg blir håpløst.... jeg hadde jo diger mage da sist...

når forteller dere det på jobben?? å når forteller dere det til familien ??

Her er det kun barnefaren, bestevenninna mi og mamma som jeg har fortalt det til, og så har noen kjenninger snappet det opp her inne (men de holder det for seg selv [;)]) [:)]
Tror ikke det er så veldig mange dagene til at nyheten sprekker på jobben, men sånn ellers familie, venner og kjente må nok vente til etter uke 12 [:)]

her har jeg ingen jobb, så det trenger jeg ikke tenke på. (men kjenner jeg begynner bli stressa ang å få en så jeg rekker opparbeide meg rett på ny permisjon).
ellers har vi ikke sagt noe til familien enda. bare søsteren min som vet. Trur vi venter til etter uke 12. Viss jeg klarer holde meg. skal hvertfall vente til etter UL neste tirsdag. da er jeg 7+6 uker[:)]

Har fortalt det til sjefen. men vi venter med å fortelle det til venner og familie. Bare 5mån sea jeg var gravid sist,så godt å holde det for seg selv en stund. Koselig å ha en hemmelighet med mannen min også=) hehe Dessuten blir ventetiden kortere for familie og venner da,om jeg venter=)

Har fortalt det til sjefen å det er pga at jeg trenger tilretteletting på jobb. Vi har tenkt til å fortelle det til nærmeste familie og nærmeste venner i uke 12, men langt i fra til alle

her er det kun noen veninner og søsteren min som vet det.... foreldrene mine får vite det på onsdag. resten får vite det etter uke 12.

Tror nok at jeg kommer til å si det på jobb etter påsken....det hadde nok gjort det mye lettere hvis de hadde visst om det med tanke på kvalmen osv.... [&:]

Her er det og kun sjefen min og 5 av de nærmeste vennene våre som vet om det. Vil helst vente til uke 12, eller nærmest mulig hvertfall, før vi forteller det til foreldre og søsken etc. Sist gang var vi så overlykkelige at vi fortalte det til hele familien med en gang vi fant ut at vi var gravide, men så mistet vi...og vi måtte fortelle alle igjen at det ikke gikk[:(] Så vi venter lengst mulig denne gangen...[;)]

sakt det til mamma, svigers, sjefen på jobben og to av mine nærmeste venner og pedlederene på jobben.. vet det er veldig tidlig , men skulle jeg bli dårlig eller det skal gå feil vei så kan jeg si det uten om å fortelle att jeg har vært gravid først :) Men gleder meg til å fortelle alle andre det...

Skal kjøpe t-shorte eller boddy med " jeg skal bli storesøster " skrift på.. Noen forslag på hvor man kan bestille ? [:D]

Back
Topp