Tenker du på barna når du dater?

Babysyk91

Gift med forumet
August 2018
Ser enkelte av mine venner på kjærestejakt velger noen snodige dater, og av og til kan man begynne å lure på hva de fokuserer på når de dater.. Og om de i det hele tatt tar hensyn til barna oppi det hele...
Tenker du på barna når du leter etter en ny kjæreste? Hvilke krav har du til en ny partner, og når introduserer du den nye kjæresten for ungene? Hva gjør du hvis ungene ikke liker kjæresten din?
 
Ja det gjordefe jeg selvsagt.
6 mnd før introduksjon var jeg bestemt på, om det da hadde vist seg at mitt barn ikke likte personen så hadde jeg droppet han
 
Nå er jeg gift, men jeg hadde definitivt gjort det om jeg var i den situasjonen ja.
Jeg prøvde selv å si ifra om at min stefar ikke var en bra person da min mor "datet" ham, men hun hørte ikke på meg, og nå er hun fanget i et ekteskap med en mann som misbruker og er voldelig, og som var det mot meg også, før jeg stakk...
Jeg tror absolutt man skal høre på barnas magefølelser, for de blir ikke blindet av diverse omstendigheter på samme måte som vi voksne fort kan bli.
 
Da det ble slutt med mannen for en periode i fjor og jeg tenkte at herregud, jeg må finne meg en ny, så tenkte jeg også at han måtte gå godt overens med ungene.

Barnetekke hos menn er jo også veldig tiltrekkende da! Syns jeg :)
 
Uff ja. Datet min samboer en stund før han fikk møte gutten min.
Min erfaring var at jeg ble sittende med skyld følelse. Tenkte og følte meg dum som fokuserte på å date han, selv om jeg virkelig likte han, han var faktisk en gammel barndomsvenn.
Resultatet var at jeg ble sint på meg selv, heiv han på dør og var fast bestemt på å aldri date igjen, (ville fokusere på sønnen min)
Da snudde alt. Han ville ikke gå uten at han fikk bevist at han skulle bli verdens beste pappa til gutten min og alltid sette oss først. Det ble han også. Nå er vi samboere og venter barn sammen. Gutten min som ikke har noen pappa på papir fra før er så glad i han.

Man tenker på sine barn først, og for meg var det vondt og sårt date drømme mannen min. Men det gikk bra til slutt
 
Back
Topp