tenker dere....

lita_23

Elsker forumet
ofte på fødselen... ? Det gjør jeg, kan sitte å tenke på hvor rart det er å den fantastiske følelsen man får etterpå. Men når jeg tenker på det så tenker jeg lissom aldri på hvor vondt det er... Rart det der [8|]

Jeg tenker litt på fødselen.. og etter min mening hadde jeg ikke noe fin fødsel...
Men når jeg tenker på det nå husker jeg ikke det vonde og hvor lang tid det tok.
Eneste jeg husker veldig godt er at Patric ikke skrek når han kom ut og at han måtte en tur ut på intensiven...

Det mest skremmende jeg husker er at jeg ikke fikk henne rett opp til meg, dem løpte ut med henne. Men så gikk det ikke lang tid før dem lukket opp en dør og sa "hør jenta di skriker".. Da var jeg letta og så trilla tårene..... [:(] [:)]

Ja det må ha vært en god følelse. Patric begynte ALDRI å skrike han..
De var veldig bekymeret for han men han kom seg han[;)]

Ja tenker på det innimellom. Men tenker mer på når jeg gikk gravid. Savner sånn magen jeg[:(]
Men husker nesten ikke hvor vond fødselen var, selv om jeg hadde en veeldig brutal fødsel da! ( husker jo litt... AU!) hehe

Jeg sitter også ofte og tenker over fødselen.. Nesten som jeg vil oppleve å føde ida en gang til. savner på en måte spenningen og ikke minst omsorgen etterpå.. Rart i grunn.. Jeg også savner magen... Savner ventetiden på en måte. Selv om det å ha ida i armene mine nå er ti tusen ganger bedre, men det er noe som mangler på en måte.. [8|]

savner å magen.. ennå så lei jeg var.. Kan sitte innpå forumet her å titte på magebilder å sånn [:D] *tussete*

når jeg tenker på fødselen så sitter jeg med tanken på at jeg forhåpentligvis får en lettere fødsel neste gang...jeg fikk ikke det "lykkefølesen" som mange snakker om etterpå....[8|]

Jeg hadde keisersnitt i narkose, så jeg har jo ingen minner fra selve fødselen (som de likevel kaller det). Men tenker iblant på tiden på sykhuset, og savner også innimellom det å være gravid. Vi ble jo "avbrutt" en mnd før termin, så jeg føler meg på en måte snytt både for resten av savngerskapet og fødselsopplevelsen. Hadde gledet meg veldig til å få barnet opp på magen og møte blikket hennes for første gang osv.

Tenker masse på fødselen, mest fantastiske jeg har vært med på[:)] Samtidig sitter jeg med en stor skuffelse i og med at jeg aldri får føde normalt, og aldri igjen oppleve det jeg fikk den natta jeg skulle ha Eirik. Neste gang jeg skal føde får jeg bare time til keisersnitt, og får ikke rier eller noen ting. Så jeg tanker masse på det, og er kjempeglad for at jeg fikk oppleve alt bortsett fra å få han ut[;)]

Back
Topp