Tenker dere på

Søster Jordbæret

Forumet er livet
hvordan det vil bli der nede ved en ny fødsel? ( ble inspirert av fruluna sin tråd)

Jeg tenker en del på det.. og gruer meg nesten mest til det....
Dere som har født flere barn, var det noe forskjell sånn? Noe som ble verre? eller lettere?

Tenker mye på hvordan selve fødselen vil bli...om det blir verre..om jeg husker ting bedre etter den..hvordan den starter.. osv

Har også tenkt litt på der nede, om jeg må klippes og sys og om jeg blir slappere i knipingen . hmmm

Jeg ble jo klipt denne gangen, så er spent på hvordan det da blir ved neste fødsel.... Håper de klipper samme sted dersom de MÅ klippe....

*uff.. mye tanker man skal ha*

Helt ærlig så tenker jeg ikke på slikt...Det kommer som det kommer. Jeg har født barn og da må jeg gi slipp på noe for å få æren av og gleden ved å ha barn som jeg kan elske hele livet. Jeg gir også blaffen i om puppene mine henger og kan slenges bak på ryggen. Så mye har det å få Nora til verden forandret meg at jeg ser ikke på meg selv som mislykket fordi jeg ikke ha faste pupper og trang mus[8D] 

Ingen mann i verden,faste pupper eller trang mus kan få meg til å se lysere på livet enn jeg gjør nå. Jeg er selvstendig og har alt jeg trenger,pluss at jeg har verdens nydeligste datter[:D]

Men det hadde jeg ikke sagt mens jeg gikk gravid,da gråt jeg mange tårer for strekkmerker blant annet[&o]

Jeg kan ikke bry meg mindre om jeg blir slappere i musa,den kan være dau for min del om dagen[8|] 
Bare å knipe og kjøp slike vaginal kuler så gjør det susen[:D][8D][8|][:)]

Går gladelig gjennom en fødsel igjen jeg og, for å få oppleve dette herlige og fantastiske det er å få en så nydelig jente! Har ingenting med det å gjøre. Men tanker om hvordan det vil bli surrer rundt i hodet fordet. Det var ikke akkurratt godt å gå igjennom en fødsel...og vonde ting får en til å tenke uansett. (ingen regel uten unntak da).

At kroppen forandrer seg har jeg godtatt, vil aldri komme tilbake til der jeg var før (selv om jeg ikke er langt unna).
Det er absolutt verdt å få "litt nye former" ved å få et barn!!! [:)]

Men jeg mente ikke hvordan det vil bli etter fødselen der nede, mente under føldselen....f.eks: strekker det seg mer, lettere eller hva?! sånne ting...

Jeg er også veldig spent på neste fødsel. Hadde en veldig hard fødsel nr1, så jeg håper neste går lettere. Det håpet må jeg bare klamre meg til, ellers blir det ikke flere barn her i huset[8D]
Det var i tillegg en del teknisk som gikk galt under fødselen, bla kutta epiduralen og Eskil reagerte på drypp ved at pulsen hans falt. Dermed gikk ikke ting framover mens all bedøvelsen gikk ut... Så jeg må jo bare satse på at slikt ikke skjer en gang til. I tillegg gikk jeg 15 dgr på overtid og det var HELT PYTON![:'(] 
Håper neste går lettere[:D]

Eg har to barn. Ved første fødsel så revnet eg litt, måtte sy 4 sting. No med andre mann, som var over ein kg tyngre, sydde eg ingen sting. Føle ikkje at eg e noe særlig slappere nedentil etter to fødsler helle....[:)][:)]

Jeg tenker mest på at nå vet jeg hvor vond en fødsel er, så nå vet jeg hva jeg går til [&:] Grøss og gru!

Back
Topp