Tenker dere på..

Trekløveret <3

Forumet er livet
..hva dere spiser? Altså..er det noe spesielt dere er ekstra forsiktige med? Eller spiser dere det dere spiste før dere ble gravid og sånn..?

først holdt jeg meg unna kål, løk, erter, druer osv, som mamma sa jeg ikke burde spise. men så er jeg så glad i druer, så jeg måtte prøve og det gikk helt fint. nå spiser jeg akkurat det jeg har lyst på, virker ikke som thorbjørn reagerer på noe[:)]

ORIGINAL: anniikeen

først holdt jeg meg unna kål, løk, erter, druer osv, som mamma sa jeg ikke burde spise. men så er jeg så glad i druer, så jeg måtte prøve og det gikk helt fint. nå spiser jeg akkurat det jeg har lyst på, virker ikke som thorbjørn reagerer på noe[:)]

Er det noe med druer også da??[8|] Bare hørt om kål, løk og erter jeg...at det er ting som ofte kan gi de små magevondt...

Jordbær har jeg også hørt...

William har så vondt i magen så jeg prøver å kutte ut alt jeg har hørt kan føre til magevondt. dvs løk, sterk og krydret mat, druer, melk, brus. kom ikke på noe mere nå. er ikke så eldig variert i matfrontern for tiden[&:]

Ja, må jo bare prøve seg frem..men greit å vite hva en bør være obs på at kan gi magevondter for de små..

Mye jeg ikke hadde trodd skulle bety noe..f.eks druer..hva er det med de da? Brus er vel pga kullsyren..? Så dvs heller ikke vann med kullsyre..?

Jeg holder meg unna alle de typiske tingene, som kål, løk, brus, kaffi. I tillegg har jeg fra i går holdt meg unna alt som inneholder melk. Dette fordi Hannah har kolikk. Så nå går det stort sett bare i knekkebrød med skinke og havregrøt. [:'(]

Det einaste eg har tenkt å holde meg heilt unna er jordbær og skalldyr. På grunn av allergi. Elles prøver eg det meste, og nokre ganger angrer eg. [:)]

husker med elise så spiste jeg ingenting torde ikke var livredd for at hun skulle få vondt i magen.................
slipper å tenke på det denne gang siden ella får mme...

Back
Topp