Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig fin stigning dette
Nå skal man være forsiktig å ta disse testene bokstavelig for det kan påvirkes av mye, men om man tenker fra 10 til 12 som er to døgn, så har den mer enn doblet seg og det er bra
Så bra! Har tatt blodprøve hos lege også for å se om det stiger riktig. Men det vet jeg jo ikke fort før neste uke da jeg skal ta andre blodprøve på fredagNå skal man være forsiktig å ta disse testene bokstavelig for det kan påvirkes av mye, men om man tenker fra 10 til 12 som er to døgn, så har den mer enn doblet seg og det er bra
Jeg synes det var god økning, men du gjør ikke deg selv noen tjeneste ved å sammenlikne dag for dag. Fargen på streken vil variere og gi deg unødvendig stress og bekymringer. Du kan til og med få streker som er svakere enn dagen før, selv om alt utvikler seg som det skal.Vis vedlegget 442306Idag syntes jeg ikke det var noe særlig økning
Er ofte sånn i starten, det er en grunn til at blodprøven hos legen blir tatt med to dager mellom fordi en dag er for lite fin strekVis vedlegget 442306Idag syntes jeg ikke det var noe særlig økning
Ser i teorien kun økning hver andre dag Ville ikke vært noe bekymretVis vedlegget 442306Idag syntes jeg ikke det var noe særlig økning
Herlig!! Jeg sliter også med økning på MS tester etter 12 DPO. De blir ikke noe særlig sterkere. Men mener jeg har lest tidligere at det er en dårlig batch med MS tester i omløp om dagen Såå dette var veldig godt å se!Vis vedlegget 442470Vis vedlegget 442471
Selvom de ikke har økt i styrke på flere dager, så øker hcget