Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg blir egentlig stum av beundring!!!!Ja, jeg tenker en del på fødselen, men jeg gleder meg så veldig! Jeg gleder meg til riene setter i gang og jeg skjønner at nå skal det skje, spenningen rundt når og hvordan, den følelsen når man kommer til sykehuset og får tildelt fødestue og er helt euforisk av forventning og glede. Den intense kraften som jobber i kroppen og som tar over når barnet skal ut og ikke minst, den fantastiske lykken å få en nyfødt opp på brystet etter et vel utført arbeidsstykke. Jeg bare gleder meg og skulle gjerne ønske at det skjedde snart..
Ja, jeg tenker en del på fødselen, men jeg gleder meg så veldig! Jeg gleder meg til riene setter i gang og jeg skjønner at nå skal det skje, spenningen rundt når og hvordan, den følelsen når man kommer til sykehuset og får tildelt fødestue og er helt euforisk av forventning og glede. Den intense kraften som jobber i kroppen og som tar over når barnet skal ut og ikke minst, den fantastiske lykken å få en nyfødt opp på brystet etter et vel utført arbeidsstykke. Jeg bare gleder meg og skulle gjerne ønske at det skjedde snart..