Tenker dere mye

• Trådstarter Trådstarter jc
  • Opprettet Opprettet

jc

Gift med forumet
på fødselen nå om dagen?

Jeg tenker så og si konstant på fødselen, drømmer om den om natta også... ganske slitsomt!! Vil tenke på andre ting, men plutselig er tankene der igjen :confused:

Hele dagen lang, å natta siden jeg ikke får sove :confused:

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Ja, jeg tenker en del på fødselen, men jeg gleder meg så veldig! Jeg gleder meg til riene setter i gang og jeg skjønner at nå skal det skje, spenningen rundt når og hvordan, den følelsen når man kommer til sykehuset og får tildelt fødestue og er helt euforisk av forventning og glede. Den intense kraften som jobber i kroppen og som tar over når barnet skal ut og ikke minst, den fantastiske lykken å få en nyfødt opp på brystet etter et vel utført arbeidsstykke. Jeg bare gleder meg og skulle gjerne ønske at det skjedde snart..

Tenker mye på det, men akkurat nå er det mest bekymring siden hun ligger i sete. Gruer meg ikke til fødsel sånn sett, men vil vite at alt er tilrettelagt for at det skal gå bra.

Ja, jeg tenker en del på fødselen, men jeg gleder meg så veldig! Jeg gleder meg til riene setter i gang og jeg skjønner at nå skal det skje, spenningen rundt når og hvordan, den følelsen når man kommer til sykehuset og får tildelt fødestue og er helt euforisk av forventning og glede. Den intense kraften som jobber i kroppen og som tar over når barnet skal ut og ikke minst, den fantastiske lykken å få en nyfødt opp på brystet etter et vel utført arbeidsstykke. Jeg bare gleder meg og skulle gjerne ønske at det skjedde snart..
Jeg blir egentlig stum av beundring!!!!
Skulle ønske jeg klarte å tenke på fødselen med samme syn :-)

Jeg tenker mye på fødselen, men mest på reisen til sykehuset. Det er ikke kjempelangt, men jeg er avhengig av ferje. Jeg må også ringe JM før vi drar til sykehuset og så skal hun bestemme når vi kan dra. Skjer det om natta må jeg kontakte den som har vakt, dvs snakke med et villt fremmed menneske som kanskje befinner seg en times kjøring fra oss. Når JM har undersøkt og bestemt hva som skal skje, er det jo ikke sikkert ferja går på lenge....

Dette er måten det gjøres på her, de jeg kjenner sier det ikke er noe problem, men jeg syns det virker litt masete, mye lettere å snakke med føden selv og ha to min til fødestedet slik jeg hadde sist... Ser for meg ferjefødsel eller lignende...

Jeg synes jeg tenker alt for lite på fødselen. Altså, jeg tenker på den - både gleder og gruer meg til den setter i gang - men jeg tenker ikke på den hele tiden. Og heller ikke hver dag. Tenker mest på den når jeg møter kjentfolk som ønsker meg lykke til!

tenker på den hele tiden både dag og natt, og gruer meg forferdelig! Gleder meg ikke det minste..

Mye av det samme jeg tenker! Er så mye spennende som skjer når ting setter i gang, og når man kjenner at det tar seg opp

Tenker ikke så mye på fødselen egentlig. Han må jo ut! :-P Men tenker mye på tida etterpå... Hvilken form er jeg i, renselsen, mitt nye liv som mamma, amming....

Back
Topp