Tenker dere mye på den lille spiren i løpet av dagen?

Smila79

Forelsket i forumet
Selv trodde jeg ikke at det ble så mye tenking, men tenker på dette hele tiden..hihi og synes det er SÅ koselig med det lille livet i magen min.
Synes det er så utrolig at kroppen min klarer å skape og bære frem et lite menneske!
Vi er heldige som er kvinner som kan oppleve dette :-D

 

Jeg tenker på det stort sett hele tiden og har på følelsen av at denne ventetia kan bli laaaang! 

Jeg tror jeg tenker mer på det nå enn når jeg gikk gravid med min første. I dag er i tillegg ikm dagen min så da har jeg vært så bekymra for at jeg skal begynne å blø. Tror ikke jeg klarer å slappe av før i morgen.

 
Tenker endel på det ja.
Ikke da jeg er på jobb og underviser, men i alle pauser og etter jobb.
Gleder meg til å være over 12 uker. Gleder meg til magen kommer på ordentlig, i steden for denne oppblåste greia som jeg prøver å skjule.
 
Mer eller mindre 24/7. Er kjemperedd for at det plutselig ikke skal være noe der av en eller annen grunn, og jeg klarer liksom ikke skjønne helt at vi er gravide igjen... Har ingen symptomer annet enn at jeg er veldig kveldstrøtt og ømme pupper, og det uroer meg endel...

Klarer heller ikke å kutte røyken helt - skjønner liksom ikke at jeg er gravid, men får dårlig samvittighet for hver røyk jeg tar =( Når vi har prøvd å bli gravide, så har jeg liksom vært såpass innstillt på det, at jeg har sluttet med en gang testen har vist positivt, men sånn ble det ikke denne gangen =(

Gleder meg så vanvittig til den 19, og til jeg finner den lille vakre hjertelyden med babywatcheren min. Da VET jeg at røyken forsvinner tvert, men jeg syns virkelig ikke det er "greit" å røyke såpass lenge heller =(
Syns dette er skikkelig vanskelig jeg... Og jeg syns det er helt jævli å ikke klare å kutte helt...

 
Jeg tenker på det hele tiden når jeg ikke er på jobb. Kvalmen og trøttheten gjør at jeg blir påminnet det hele tiden.

Babymamma81: er du også lærer?
 
Hele tiden!! Både redd for å miste og lykkelig på samme tid.
 
det blir jo litt da.. Kanskje ikke akkurat på spira,men omstendighetene rundt.. Jeg gleder meg til jeg passerer 12 uker og kan begynne å fortelle det til folk.. Det skjer litt ting på jobb for tida, og innimellom har jeg bare lyst til å buæ ut med nyheten.. Men jeg klarer å holde meg :) (siden dette er skrevet på mobilen blir det sikkert ingen linjeskift her..)
 


Tittetitt skrev:
Hele tiden!! Både redd for å miste og lykkelig på samme tid.

Kunne ikke skrevet det bedre selv, så jeg signerer deg!

 
Jeg tenker mye på det, men ikke så mye som på førstemann! Da jeg ble gravid med storebror hadde vi prøvd i 19 mnd uten et eneste snev av en positiv test så da jeg endelig ble gravid svevde jeg på ei rosa sky og tenkte ikke på noe annet!!

Denne gangen prøvde vi bare i 2 mnd, så det blir litt anderledes! Er veldig, veldig glad men er ikke så veldig anderledes! :)
 
Jeg tenker myyye på den lille, urolig til tider - skal på tidl UL den 14 sept, så håper dette kan "roe" meg ned litt :) kommer til å bli leeeeenge med 9 mnd om jeg fortsetter slik!
 


*FrøkenS* skrev:
Jeg tenker på det hele tiden når jeg ikke er på jobb. Kvalmen og trøttheten gjør at jeg blir påminnet det hele tiden.

Babymamma81: er du også lærer?


Ja det er jeg :-)
Hvilket trinn har du?
 
Tenker på det konstant! Trodde det kom til å være litt mindre begeistring og mindre bekymring andre gangen, men neida! :) Like spennende, og skummelt, nå også.. :) Med unntak av at jeg ikke bekymrer meg for hvordan mamma jeg vil bli da, der føler jeg meg såpass trygg nå.. ;)
 


Tittetitt skrev:
Hele tiden!! Både redd for å miste og lykkelig på samme tid.



Samme her:)
 
Spent om dagen og så nysgjerrig på spirelill i magen..

:)
 
Jeg tenker på spiren hele tiden. Går mellom følelsene ekstase og frykt, er glad og lei meg. Det går fort opp og ned. Det føles som "hvorfor skal jeg få være så heldig å få bære frem et barn?" Men jeg er veldig glad mest hele tiden.
 
Back
Topp