Tenke, tenke, tenke...

x1xhestehov1

Betatt av forumet
Sikkert ikke alene om det i denne prosessen.
Etter at jeg tok en negativ test for et par dager siden har lufta gått litt ut av meg. Har ikke de store forhåpningene selv om det fortsatt er en sjangs.
Har få eller ingen symptomer. Litt mensmurring, er mindre kvalm, men har fortsatt noe halsbrann.
Dere som har vært gjennom og blitt gravide. Hvor mye symptomer hadde dere egentlig? Er så redd for å teste. Vil heller få beskjeden av tante rød. Hvor lenge etter uttak er det vanlig at mensen kommer? To uker siden uttak i dag.

Kjenner meg lei og mismodig...
Men har alikevel hatt en deilig dag sammen med tantejenta mi.[:)] Hun gjør verden til et bedre sted! Og i går nøt jeg spabehandling.
Sa til hun som behandlet meg at de burde hatt en billig spesialpakke for de som var under prøverørbehandling. Sa det var en god ide og skulle foreslå det til ledelsen.[:)] Hadde ikke vært dumt!   

Kan desverre ikke svare deg på dette, noen merker det bare at de er gravide som meg, de fleste merker det ikke. Og husk att på til så har vi jo progrestron tilskudd vi går på dette kan gjøre det veldig vanskelig å tolke graviditetssymptomer. Så er det det da at våre egg kan feste seg litt seinere enn andre også, så det er utrolig vanskelig å tippe om man er gravid eller ikke. Men jeg krysser fingrene alt jeg kan for deg, det er det eneste svaret jeg kan gi deg, og sender over en stor støtte klem og håper på det beste for deg. Det er jo fortsatt litt tid til testdagen din.

Vet ikke helt hva jeg skal si, eller skrive blir det jo[:)], for å få deg til å føle deg bedre. Symptomer er nesten umulig å tolke ved prøverørsforsøk, pga at medisinene kan gi birvirkninger som lik symptomene, som Twinanne skriver. Dessuten kjenner noen mange symptomer tidlig, mens andre merker ingenting i det hele tatt. Så det eneste som er sikkert er en test, eller mensen[&:] Og testene er heller ikke sikre når det er for tidlig.

Skjønner følelsen din at du ikke vil teste. Slik hadde jeg det forrige gang. Jeg var innlagt da, pga overstimulering. De måtte nesten "tvinge"  meg til å ta blodprøve, og da var det gått nesten en uke over testdato..[:)] Jeg var gravid da[;)]

Vet ikke om mensen blir forsinka ved vanlig prøverør. Jeg har hatt et fryseforsøk nå, og da kommer ikke mensen før jeg slutter med progynova, tror jeg. Men du bruker vel kanskje bare crinone eller noe lignende? Vet ikke om de utsetter mensen.

Uansett, så lenge mensen ikke er kommet, så er det håp for deg[;)] Etter det jeg har lest her inne, virker det som flere har fått mensen rett før testdato. Så hvis du greier det, vent til testdato og dersom mensen ikke er kommet så ta en test da[:)]

Sender en stor trøsteklem[:)] Lykke til, håper det går bedre med deg!

Hadde igrunnen ingen såesielle symptomer før jeg fikk positiv test. Hadde jo mensmurringene, som er vanslig uansett utfall, og dagen før vi testa merka jeg at jeg ble lett svimmel (blir det enda).

Håper virkelig du får en positiv test snart, men husk å ikke teste før du er klar for det selv!

Back
Topp