*Tenke positivt tråd*

Blowout

Forelsket i forumet
Er vel ganske så kjent at ganske mange av oss her inne har både ubehagelige svangerskaps plager og engstelser for at ting kan gå galt, så tenkte jeg skulle lage en tråd hvor vi kan fokusere på det positive i stedenfor det negative, for desto fler positive punkter som kommer frem her desto mer hjelper det på for alle som er engstelig og som har plager.

Så jeg kan da starte med en positive ting hehe...

I morgen så er jeg 6+0 å det vil si halveis til de 12 magiske ukene så virker som at tiden går utrulig fort når jeg tenker på det slik. Selv om det ikke er så lenge siden jeg testet positivt [:)]

Så sleng dere på jenter å kom med så mye positivt som mulig for hjelper faktisk om man fokuserer på det positive enn det negative

Så til sist sender jeg dere alle en ***STOR KLEM***

Jeg er utrolig takknemlig for at vi klarte å bli gravide på egenhånd, uten noen hjelp fra leger [:D] 

ORIGINAL: Rafi

Jeg er utrolig takknemlig for at vi klarte å bli gravide på egenhånd, uten noen hjelp fra leger [:D] 

Ja er en deilig følelse av at det har funket enten med eller uten hjelp så bare det å få gleden av å få en positiv test osv er jo veldig stort [:D]

jeg er så glad for at i dette svangerskapet, i alle fall så langt, er jeg frisk som en fisk...[:D]   nyyyyyydlig!

ikke tegn til kvalme eller noe....[:D][:D][:D]

ORIGINAL: jenta til mamma

jeg er så glad for at i dette svangerskapet, i alle fall så langt, er jeg frisk som en fisk...[:D]   nyyyyyydlig!

ikke tegn til kvalme eller noe....[:D][:D][:D]

Kjempe flott La oss håpe at det fortsetter slik [:D]

Jeg har mye mere symptomer nå enn sist, som endte i MA[:(] Så får bare "nyte" alle ubehagelighetene..[:D] Så får en satse ¨på at det er et godt tegn..!

Jeg har virkelig troa på at dette går bra. Har aldri spontanabortert før, og sist gang gikk det så fint at. Har store forventninger om at dette går veien[:)]

Jeg har en mye bedre følelse denne gangen enn de gangene det har gått galt! [:D]

Så flott jenter [:D]

Nå kommer det positive bare mer og mer frem [:D]

Jeg er så gla for at jeg ble gravid, med min første Kjærlighet <3 Å at alle symptomene jeg har nå har jeg ikke hatt tidligere når det har endt i SA. Takker verdensommet for at det har gått bra hver dag som går, og hver uke som har gått og som skal komme :D

Jeg takker for at jeg endelig har blitt gravid[:)]

Dere må ikke misforstå meg, men når du går igjennom IVF så tror jeg du kjenner en spesiell type følelse når det endelig går enn om du får det til på første forsøk.
Alle kjenner nok lykkefølelsen når du blir gravid og det er ønsket.

MEN ved IVF; vi hadde prøvd i nesten 2,5 år, ca 32 skuffelser siden mensen har kommet, totalt 14 uker i år med hormoner som skal tas til bestemt klokkeslett opp til 5 ganger om dagen, lapraskopi med ikke så hyggelig resultat, til tider deprimert og angst over at man aldri kan bli gravid siden prosjent sjansen ikke er 100%.
Selve IVF prosessen er tøff og jeg er utrolig takknemlig og tenker på det hele tiden hva jeg har vært igjennom.
Dette har vært gulroten[:)][:)][:)]

Har det først festet seg, så har den kommet for å bli[:)]

ORIGINAL: SunShin

Jeg har en mye bedre følelse denne gangen enn de gangene det har gått galt! [:D]
Sign !

Back
Topp