Blowout
Forelsket i forumet
Er vel ganske så kjent at ganske mange av oss her inne har både ubehagelige svangerskaps plager og engstelser for at ting kan gå galt, så tenkte jeg skulle lage en tråd hvor vi kan fokusere på det positive i stedenfor det negative, for desto fler positive punkter som kommer frem her desto mer hjelper det på for alle som er engstelig og som har plager.
Så jeg kan da starte med en positive ting hehe...
I morgen så er jeg 6+0 å det vil si halveis til de 12 magiske ukene så virker som at tiden går utrulig fort når jeg tenker på det slik. Selv om det ikke er så lenge siden jeg testet positivt [:)]
Så sleng dere på jenter å kom med så mye positivt som mulig for hjelper faktisk om man fokuserer på det positive enn det negative
Så til sist sender jeg dere alle en ***STOR KLEM***
Så jeg kan da starte med en positive ting hehe...
I morgen så er jeg 6+0 å det vil si halveis til de 12 magiske ukene så virker som at tiden går utrulig fort når jeg tenker på det slik. Selv om det ikke er så lenge siden jeg testet positivt [:)]
Så sleng dere på jenter å kom med så mye positivt som mulig for hjelper faktisk om man fokuserer på det positive enn det negative
Så til sist sender jeg dere alle en ***STOR KLEM***
La oss håpe at det fortsetter slik [:D]