twinanne
Forumet er livet
Jeg er egentlig ganske forvirret når det gjelder egguttak, det har vært dårlig med befruktede egg fortiden og da har det jo vært mange egg som har blitt tatt ut, men bare 2-3 befruktede av dem. SNODIGE GREIER, unge jenter også. For min del så var det 100%, men til gjengjeld så forsvant de fleste på vegen så jeg vil aldrig få svar på hvordan min egen befruktningsevne hadde vært, det skulle vært minst 6 av riktig størrelse. Det er en ganske lunefull metode dette her, man hvet aldrig hvordan det ender med assistert befruktning. Begynner nesten å tenke at det er best å bare få en 6-10 stk jeg, med riktig follikle størrelse. Men det er vel her man kan få litt svar på hvorfor det tar så lang tid å bli gravid, eggkvaliteten er en ting, men da blir iallefall de av bra kvalitet plukket ut. Andre problemer som jeg tenkt mye på de siste dagene er eventuelt feste muligheten, der ligger nok problemet for noen.
Det var bare mine tanker og grublerier rundt denne prosessen, er det noen andre som vil dele sine grublerier og tanker rundt IVF/ICSI/AIH/PERGO på denne tråden?
Det var bare mine tanker og grublerier rundt denne prosessen, er det noen andre som vil dele sine grublerier og tanker rundt IVF/ICSI/AIH/PERGO på denne tråden?