Tenk...

Tanketrollet

Forumet er livet
Jeg kribler over her...!

Livet er herlig dere [:D]  Magen kribler over med små maur og sommerfugler, litt som julaften og bursdag på en gang. Og 90% av det er pga den lille klumpen som ligger og sover sin søteste søvn

Tenk så mye de små gir oss, uten at de selv er klar over det. Jeg blir forelsket hver eneste dag.

De små armene som strekker seg opp mot det kjæreste de har, små øyne som stråler når mamma og pappa

vil  leke eller synge en sang...

Tenk at vi er alt for noen?!  Vi er alt det trygge, det kjente, det faste, det som alltid er der.

Tenk at alle humørsvingninger, vektøkninger, vann i kroppen, oppkast, vondter og skavanker gjennom 9

mnd er glemt, og vi hadde nok gjennomgått det samme en gang til uten å nøle.

Tenk så herlig det er å være mamma!

Jeg vet, verdens herligste følelse 

Vi er heldige!! [:D]

Oiii, så fint det var skrevet!!! Fikk nesten tårer i øynene[:)] Ja, det å være mor er det herligste man har opplevd og jeg kunne nok gjøre det mer enn en gang. Det er verdt det!

Veldig godt formulert! Sitter med samme følelsen, og det kribler i magen min når jeg ser på henne og får verdens herligste smil tilbake! Noen ganger kommer det en lekse uten like og andre ganger gapskratter hun. Hver gang jeg legger henne for kvelden sitter jeg og stryker på håret hennes og tenker tilbake på den fødselen, våres første møte. Jeg er utrolig takknemmelig for hver eneste dag jeg har med henne og prøver å ta vare på småbarnstiden på best mulig måte.

Jeg har min egen versjon av Lykke Liten jeg synger til henne og får omtrent tårer i øynene hver gang jeg synger den. Sentimental jeg? Njaaa...
Men hun smelter hjertet mitt lille Ella'n min, hva kan man da forvente

Godt skrevet[:)]

Å bli foreldre er vel noe av det største som kan skje et menneske[:)]

Og ingen ting slår den herlige følelsen når jeg kommer hjem fra jobb, til en overlykkelig liten gutt som krabber i full fart mot meg når jeg står i gangen Er som å være skikkelig forelsket[:D]

Back
Topp