tenk sånn her

connie83

Forumet er livet

skal jeg se ut snart igjen hahaha... er bare 3 mnd jeg ble kvitt den store magen der og nå skal den komme tilbake[;)] bilde der er tatt i uke 39+5

Mhm vi kommer til å se ut sånn igjen,husker siste ukene var ett helvete alt var tungt og varmt var det [8D]

ja eller jeg elsket magen over alt jeg.... har savnet den masse masse he he... selvfølgelig bedre at hun er her irl [:D] men det blir gøy og få nye mage igjen[:D]

ORIGINAL: Sikon

Men nå skal vi gå høygravide på vinteren! Den tanken liker jeg iallefall, istede for på sommeren [:-][:)]

Like tungt for det om [;)] Tro meg de siste ukene er man veeeldig lei!

man er lei men vet dere hva... det er menigen man skal være det da he he[:D] for da gleder meg seg til fødsel og alt sammen[:D]

tusen takk det var snilt sagt [:D]

ja det er sååå fantastisk å få lov å bære frem ett barn [:D] aldri gjort noe bedre i hele verden  fødselen var like fantastisk[:D]

tusen takk jenter [:D] søte dere er... den er ikke så fin nå mer hahaha

Det var en kjempeflott gravidmage det!! [:D]

ja det er noe het spesiellt med gravide kvinner, synes det er utolig vakkert[:D]  du har masse og se frem til henriette1986 [:D] men nyt svangerskapet ditt... for det er veldig speseillt det også[:D]

Kjempefin gravidmage!!

Gleder meg til jeg får mer mage, så kan jeg vise den fram[:)]

Nå går jeg bare i vide tunikaer så ingen skal se[8D]

ORIGINAL: puusen

Kjempefin gravidmage!!

Gleder meg til jeg får mer mage, så kan jeg vise den fram[:)]

Nå går jeg bare i vide tunikaer så ingen skal se[8D]

he he i starten er lissom ikke magen så fin, man føler seg bare litt lubben der he he, folk vet lissom ikke om man har lagt på seg eller om man er gravid [;)] men nå er magen dvask her uansett he he har ikke fått strammet den helt enda etter fødsel[;)]

Nydelig mage du hadde connie83[:)] 

Å jeg gleder meg masse til å få gravidmage!! Syns det er superfint med gravide kvinner[;)]
Å være gravid, må være noe av det mest fantastiske vi får oppleve[:)][:)] Vi har en spennende tid fremover!!
Jeg skal nyte det hele veien!![8D]

ORIGINAL: Moffe79

Nydelig mage du hadde connie83[:)] 

Å jeg gleder meg masse til å få gravidmage!! Syns det er superfint med gravide kvinner[;)]
Å være gravid, må være noe av det mest fantastiske vi får oppleve[:)][:)] Vi har en spennende tid fremover!!
Jeg skal nyte det hele veien!![8D]

tusen takk [:D] ja nyt det.. for det går så fort.. tro det eller ei [;)]

Back
Topp