Tenk så moro!

Søster Jordbæret

Forumet er livet
Er så nysgjerrig på alle dere som er her inne på født-i-februar forumet! Tenk så moro det hadde vært om det hadde vært mulig å møtes i virkeligheten! Føler vi har funnet tonen så bra her inne... så det må jo ha blitt et koslig treff i virkeligheten og! Nesten litt synd at vi ikke er fra samme sted alle sammen...

men men.... var nå bare en liten tanke fra min side.... [8|]

Vet du hva Jordbæret- det har jeg tenkt mange ganger også...

Har lyst til å invitere dere alle hjem til meg jeg!! He he! Blitt litt trangt og mye skrik kanskje?[:)]

Kjempedumt at vi er så spredd, for jeg skulle ønske jeg kunne møtt dere.. Er ikke så mange rundt meg med små barn..

åå.. så godt at flere har tenkt det samme!!
Ja det hadde nok blitt liv i stua di da ja!! [:)][:)] men tror nok vi hadde klart oss fint!!
Vi får alle planlegge ferie til samme by! Så får vi ta det som et BV-treff samtidig!! hihi...

Heldigvis har det vært baby-boom på jobben, så det er masse baby'r der! Men ellers så er det ikke så mange som har på Thea sin alder.... og det er så kjekt å skravle med dere her inne og få høre at andre også sliter med de samme tingene liksom!

ORIGINAL: GoUngen

[:)] Å jah! det hadde vært døds koselig [:)] tenkt på dette mage ganger selv [;)]

Vi kan jo faktisk klare å komme oss på samme BV-treff da!! Byene er jo ikke så langt unna hverandre... selv om det er et lite stykke da.... [:)]

ORIGINAL: Jordbæret

[:)] Å jah! det hadde vært døds koselig [:)] tenkt på dette mage ganger selv [;)]

Det er jo sant da [:)] Kommer gjerne til oslo jeg [:)] SHOPPING! er der ALTFOR skjeldent! [:'(] 

Vi kan jo faktisk klare å komme oss på samme BV-treff da!! Byene er jo ikke så langt unna hverandre... selv om det er et lite stykke da.... [:)]

Good!! har lagt ut på treff-siden, så får vi se hvor mange som melder seg på!!!
Shopping i oslo er bra ja!! [:)]

Åh jeg har så lyst til å møte dere!!

Er jeg frekk hvis jeg spør en venninne om jeg kan overnatte hos henne hvis jeg drar nedover? Er 3 times kjøring, så det blir så stress å dra opp og ned samme dagen med Linnea..

ORIGINAL: fruluna

Åh jeg har så lyst til å møte dere!!

Er jeg frekk hvis jeg spør en venninne om jeg kan overnatte hos henne hvis jeg drar nedover? Er 3 times kjøring, så det blir så stress å dra opp og ned samme dagen med Linnea..

JA!!!! God idee!!!! Det hadde vært veldig koslig da!!!!
Kan ikke tenke meg at hun synes det er dumt med besøk av deg!!!

Hadde vært veldig koslig om du og kom da!!! Får planlegge en weekend i oslo! [;)]

Back
Topp