Tenk så irriterende

lillegull11

Gift med forumet
Februarlykke 2015
åååh, tenk deg du sitter å venter på en telefon ifra legen, jeg har ikke snakket i telefonen så jeg var sikker på at han skulle komme igjennom , når klokka er 30 minutt over stengetid tar jeg en kjapp telefon til typen på maks 1 minutt! Hva tror dere skjer ? Jo 1 minutt etter jeg har lagt på tikker det inn en mld på telefonen om en ubesvart beskjed ! Hvem tror dere har ringt ? Jo denne her legen , guud å iriterans å han er ikke på jobb igjenn før torsdag....

Sent from my Lumia 900 using Tapatalk

Last edited:
Det skjedde meg og. det er så irriterende:(

Det er irritertende. Men det kan jo hende han har lagt igjen en beskjed til legesekeretæren. Prøv å ringe opp i morgen :)

Uff, det var kjipt! Satser på legesekretæren kan hjelpe deg i morgen:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vet ikke helt det angående legesekretæran! siden jeg ringte inn. her i denne kommunen har de det sånn at alle legene har telefontid! å jeg spurte legesekræten om å få svarene men det kunne hun ikke si jeg måtte ringe legen å da hadde hans telefontid gått ut for 3 minutt siden , men hun skulle legge igjenn en beskjed åsså skjer detta Årh.. gud å irriternde :-P typisk min flaks da , meeeen han legen min deler ''stillingen'' sin '' sammarbeider med en annen lege . Dvs : min lege jobber tirsdag og torsdag , den andre legen di andre dagene.. så håper den legen han sammarbeider med kan svare meg,. HåperHåper :-) han legen min hadde lakt igjenn en beskjed på svarer min da: det er doktor ...... som ringer , prøver å ringe senere.å jeg har ventet å ventet men ingen har ringt meg . jjaja jeg får vell vite svaret alikvell med tiden :-) bare tolmodighetsprøve dette. heehe

Har du fått noen svar?

Back
Topp