Tenk så heldige vi er..

StorkNebb

Elsker forumet
som kan få barn!

Jeg har en venninne som holder på med prøverør. Det er ikke sikkert de i det hele tatt kan få barn -selv med hjelp..
Huff.. Det burde nesten være kølappsystem på denne prøvingen!

Så det setter i grunn søvnproblemer hos lillegutt og stress med amming litt i perspektiv..

For vi kan i alle fall få oppleve å få egenfødte barn!

Så, tenk så heldige vi er!!!

ORIGINAL: Pernillen

som kan få barn!

Jeg har en venninne som holder på med prøverør. Det er ikke sikkert de i det hele tatt kan få barn -selv med hjelp..
Huff.. Det burde nesten være kølappsystem på denne prøvingen!

Så det setter i grunn søvnproblemer hos lillegutt og stress med amming litt i perspektiv..

For vi kan i alle fall få oppleve å få egenfødte barn!

Så, tenk så heldige vi er!!!

Singerer denne ja! [:)]

Ja tenker ofte på det. Har møtt mange som har kommet og snakket med meg når jeg er ute og triller som forteller så åpent at de ikke kan få barn. Føler meg nesten lit skyldig i å såre de eller noe når jeg møter de..Jeg gjør nok ikke det, men føler liksom at jeg burde liste meg forbi på en måte..Skjønner jo at de synes det er sårt at de ikke får til![X(]

Jeg har både en søster og ei venninne som måtte få hjelp med første svangerskap, etterpå kom nr 2 egenprodusert[;)]

Jeg tror at noen ganger er det stress (man ønsker å bli gravid litt for mye) som gjør at man ikke blir gravid.

Men, det er ingen selvfølge å bli gravid nei. Noen ganger er det rett og slett feil partner man har også, dsv. at begge har mulighet til å bli gravide bare ikke med den partneren man har. Snodig, men sant.

Ja jeg har tenkt på det en del.. Syntes det er veldig trist for de som ikke kan få barn. 

Jeg er så takknemelig for at vi har fått lille gullet vårt, 5 lange år tok det fra vi begynte prøvinga til vi hadde henne i armene. Fortvilelesen blir stor når ønsket er så stort, så jeg  føler virkelig med de som ikke er så previligert å få barn. 

Jeg er utrolig takknemlig for lillemann har hatt en del aborter i de 3 årene vi har prøvd.
Det finnes ingen større glede i livet enn et lite barn[:)]

Enig![:)]
Og ikke minst skal vi være takknemmlige for å ha fått friske barn. Jeg har to bekjente som har barn med hjerneskade og er multihandikappede. Hver gang jeg syns mine barn er slitsomme tenker jeg på dem.[8|] De ville byttet plass med meg any day....[&o]

ORIGINAL: Sadmira

Jeg er utrolig takknemlig for lillemann har hatt en del aborter i de 3 årene vi har prøvd.
Det finnes ingen større glede i livet enn et lite barn[:)]

Samme her og helt enig[:)]

Har faktisk veldig mange venner som ikke kan få, men nå har et av dem blitt gravid med tvillinger!!! Kjempe kjekt!! De andre sliter enda....

Enig....
Man skal ikke klage selv om man har ett barn som skriker mye eller lignende...for vi er jo så velsignet som faktisk har fått disse nydelige skapningene....har selv noen venner som sliter mye med å få barn....og jeg kjenner meg heldeig hver gang jeg går derfra....
Det er strevsomt å ha små barn men guri kor velsignet vi er altså[:)]

jeg er en av de som fikk beskjed som 21 åring at jeg ikke kunne få egne barn... men jeg gav meg ikke.. så etter 8år med medisiner,hormoner og aborter så kom mirakelet av seg selv[:D][:D] og til tross for extrem prematur så er han et mirakel allerede fra unnfangelsen...

min søster har nå desverre hatt 4 misslykkete prøverør forsøk, mens min svigerinne har blitt gravid på 1 forsøk 2 ganger..[8|][8|] Så JA! vi er heldige allesammen som har de utrolige miraklene våre, og hvert barn er en gave!!! uansett hvordan man får de..

ORIGINAL: Badeand*

Ja tenker ofte på det. Har møtt mange som har kommet og snakket med meg når jeg er ute og triller som forteller så åpent at de ikke kan få barn. Føler meg nesten lit skyldig i å såre de eller noe når jeg møter de..Jeg gjør nok ikke det, men føler liksom at jeg burde liste meg forbi på en måte..Skjønner jo at de synes det er sårt at de ikke får til![X(]

samme her!!! har ei venninne som mista i uke 20, og jeg får meg bare ikke til å snakke om kenny.. og hvis ho skryter av at han er søt, så får jeg såå vondt.. jeg vet de prøvde lenge før ho ble gravid, for så å miste så sent.. og prøver igjen uten at noe skjer :(

ORIGINAL: Nåssåbjønn

Ja vi er utrolig heldige!![;)]

Back
Topp