Tenk på meg imorra jenter

Nurkis*venter*nr2

Forumet er livet
For da skal jeg på min første legekontroll på sykehuset og mest sannsynlig UL[:D][:D]

Nerver??? Ooooh yes[8D]

[:D][:D][:D]

Masse lykke til

Oi! Lykke til!! Jeg skal tenke på deg :)

Hvorfor blir man innkalt til undersøkelse på sykehuset egentlig? du trenger ikke svare hvis det er personlig... men jeg er også blitt innkalt til sykehuset neste onsdag og er litt nysgjerrig på hva som egentlig skal undersøkes...[:)]

Masse lykke til[:D]

Masse lykke til[;)]

Tuuuusen takk jenter[:D]

Tjohoo: Jeg skal dit på kontroll for blodtrykket mitt, det er ganske høyt nå etter at jeg ble gravid[:)] Så derfor jeg skal dit, og forhåpentligvis en aldri så liten tidlig UL[;)]

ORIGINAL: Nikki.

spennende

Jaaa[:D]

ORIGINAL: nurkeklar er gravid

Tjohoo: Jeg skal dit på kontroll for blodtrykket mitt, det er ganske høyt nå etter at jeg ble gravid[:)] Så derfor jeg skal dit, og forhåpentligvis en aldri så liten tidlig UL[;)]

Får håpe du får en sniktitt :) Godt å få skikkelig oppfølging! Du er nok i de beste hender

ORIGINAL: tjohoo

ORIGINAL: nurkeklar er gravid

Får håpe du får en sniktitt :) Godt å få skikkelig oppfølging! Du er nok i de beste hender

Ja, er ganske betryggende[:)] Håper også på en aldri så liten sniktitt[;)]

Takk mamma 05. og 09[:D]

lykke til [:)]

Godd luck ! Dette går bra ! Husk å oppdatere så snart du kommer hjem ![:D]

ORIGINAL: wanna.be.a.mum

Godd luck ! Dette går bra ! Husk å oppdatere så snart du kommer hjem ![:D]

Loooover, oppdaterer straks jeg komer hjem.. Men blir nok ikke før i 1-tida, ett stykke til sykehuset.. hehe[;)]

Går nok kjempefint[:)]

Masse masse lykke til[:D] Jeg skal også på UL i morgen tidlig kl 0830[:D]

ORIGINAL: mittførstebarn

masse lykke til[:)]

ORIGINAL: *eniia*

lykke til [:D]

Tror ikke der er ul da:) men lykke til uansett[:D]

Back
Topp