Tenk om, tenk om...

Glasseplet

Blir kjent med forumet
...jeg får en plass her?! Er veldig, veldig spent, og har kviet meg litt for å skrive her (dere vet: da skjer det sikkert ikke denne pp osv - det er slike tanker man har [&:], men nå hopper jeg i det!

Ser at dere andre er i samme situasjon og er like spente. Kan jo ikke akkurat snakke om dette med noen andre i den virkelige verden foreløpig (bortsett fra mannen, da, men jeg har en følelse av at jeg nok er hakket mer opphengt i tanken på en ny baby enn det han er på dette tidspunktet...), så jeg slenger meg herved med og får heller skravle litt med dere i ventetiden.

Hvis ikke tanta kommer på besøk 24. juli kan jeg teste søndag 25.... Termin blir i så fall 4. april 2011 iflg. terminkalkulatoren her på BV. Lykke til alle sammen!

ORIGINAL: Glasseplet

...jeg får en plass her?! Er veldig, veldig spent, og har kviet meg litt for å skrive her (dere vet: da skjer det sikkert ikke denne pp osv - det er slike tanker man har [&:], men nå hopper jeg i det!

Ser at dere andre er i samme situasjon og er like spente. Kan jo ikke akkurat snakke om dette med noen andre i den virkelige verden foreløpig (bortsett fra mannen, da, men jeg har en følelse av at jeg nok er hakket mer opphengt i tanken på en ny baby enn det han er på dette tidspunktet...), så jeg slenger meg herved med og får heller skravle litt med dere i ventetiden.

Hvis ikke tanta kommer på besøk 24. juli kan jeg teste søndag 25.... Termin blir i så fall 4. april 2011 iflg. terminkalkulatoren her på BV. Lykke til alle sammen!

Hei hei [:)]

Ja kjenner igjen den tanken om at det har HELT SIKKERT ikke har klaffet denne mnd, men.. prøver jo å tenkte at JO det har det.. hehe. Kan bli litt smågal av å tenkte på det hele tiden ;)

Har ikm den 25.. men vet ikke om jeg svir av test fredagen eller lørdagen eller VENTER til søndag 25.. hehe

Ja, man blir litt tullete av å gå og tenke på det. Godt man har to små fra før som gjør at dagene blir fyllt av gjøremål, da går jo tiden litt fortere... Litt.

Jeg tenker selvfølgelig også på det med når teste. Leser her inne at noen får en svak antydning til positiv test før IKM, og det er jo det man håper på om man ikke klarer å vente [;)] Men er det gitt? At man får en svak antydning? Jeg tenker at jeg ikke vil bli ytterligere forvirra og at jeg kanskje MÅ være tålmodig, eller er det noen som har erfaringer?

Og Zid, glemte å legge til at da ligger vi jo veldig likt an [;)] Spennende, altså!

ja ligg ann ganske likt ja [;)]

noen får jo positiv dager før ikm.. vet jo ikke om evt det gjeld meg..heheh. sist gang tok jeg test dagen etter ikm og da viste den som i signaturen min.. så vet ikke hvor svak streken hadde vært om jeg hadde testet par dager før.

kommer til å kjøpe inn 2 tester..så svir sikkert av en mot neste helg,, hehe..og er den blenda så venter en til ikm.. hmm [:)]

Høres ut som en god plan, jeg kommer nok til å gjøre det samme [;)]

hei dere! Jeg har også IKM lørdag. Sist testet jeg dagen før IKM og fikk ikke utslag. Så jeg tok med god samvittighet en gin på jobbfesten samme kveld ---etter rødvin og diverse....så sjokket var ikke så godt da jeg en dag etter IKM testet strålende klart GRAVID.
Om jeg klarer å vente av den grunn, tror jeg ikke. Det er så ulidelig spennende dette!!
Jeg har ei lita ei som blir 1 år nå i juli.

Venter spent på neste helg!
Lykke til jenter!

Da er vi tre som skal testes mot / i / etter helgen
Ulidelig spennende er virkelig de rette ordene her, ja.
Og så må jeg bare fortelle at jeg begynner å kjenne det i puppene - !?!? - allerede - eller er det bare innbilning!? Kan man kjenne noen symptomer såpass tidlig..? Hva med dere andre som er like "langt", kjenner dere noe? Tenker i mitt stille sinn at jeg kanskje er sånn som mange hunder er, har innbilt svangerskap fordi jeg ønsker det så veldig [&:]

Vurderer å kjøpe par tester i dag før jobb!! 6 dager til IKM, men frister såååå å teste før..værtfall en, og ha en til IKM [;)]

Jeg har hatt masse stikkning/murring på venstre side og innimellom STØL i livmorområdet når jeg vrir meg fort eller noe.. MEN.. vet jo ikke om det er i "hodet" eller om det er no.. hehe

LYKKE TIL [:D]

jeg klarte ikke å vente!! TRoss dårlig erfaring med tidlig testing. Er i dag - 4 dager til mensen skal komme. Testen var negativ. Ikke antydning til stripe.
Men jeg hadde det jeg mener må være var festeblødning, så jeg kommer ikke til å være nysgjerrig på dette før mensen eventuelt er her.....

....
håper det ennå er sjanse for noe magisk på gang...

Det var dumt da, men satse på at du testet for tidlig og at to streker dukker opp IKM [:)]

Julipia, du får trøste deg med at det er tidlig, ja, fire dager før IKM... I dag kjøpte jeg en Clearblue digital test, bare for å ha gjort det, liksom. Og tenkte da jeg stod der at - ja, jeg må teste mot helgen. Det står jo på "kan brukes fire dager før". Men da jeg stod foran hylla med gravitester på apoteket, da kom jeg på at jeg testet dagen før IKM sist jeg var gravid med nettopp den "fire dager før". Og da var testen negativ. Og jeg kunne ikke unngå å tenke at selvfølgelig skriver de det, da får de jo solgt fler tester [8|]
Skal stålsette meg og vente. Og håper de ømme puppene er tegn nok! Selv om det også kan være PMS-symptomer, kjedelig at de kan være så like gravidesymptomer... Men Zid, vi får leve i troa på at det vi kjenner ER det vi ønsker [:)]

Håper veldig dere flytter inn her. Blir spennende fram mot helga[:D] 

Back
Topp