Tenk om kjønnet ikke stemmer, hehe.... Den følelsen!

Kråksjærten

Back....
Selv om mannen så utstyret og i 2av 3 ultralyder så viste han seg fram så slår det meg jo....

Hmmm.... Da blir det mye nye klær som gis bort:-p

Var gutt i uke 20 og 23! Uke 29 så var ungen sjenert:-p SELVFØLGELIG! Ååååå....

Da tenker jeg at om vår gutt skulle vise seg å være jente, får hun gå med litt blått. :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Er det sett at det er gutt er det nok det.. Er nok større sjans for at de tar feil andre veien :p
Tenkt mye på det jeg også.. Vi får jente (sier dem:p )
På 3d fikk vi klart bilde rett mellom beina :p var ingenting der. Så får virkelig håpe det stemmer :p eller så er han utrolig dårlig utstyrt :p

Harr tatt litt av Pga vi har to jenter fra før så gleder meg til å bruke andre farger enn lilla og rosa men så slår det meg jo, hehe! Ble egentlig litt sjokka over at det var gutt for var såååå forberedt på jente og navnet var klart. Nå har det endelig gått opp for meg og har handlet masse og kvittet oss med alt fra de andre også har vi endelig funnet navn! ... Skummelt! Ikke mindre spennende å vite kjønnet kjenne jeg! Fødselen blir uansett i overkant spennende!

Her sa teknikeren at "det er ikke tvil om at det er en gutt", så jeg er ikke stressa. Samtidig er rosa og blått de to fargene jeg ikke liker, så hadde det uansett ikke skapt noe problem fra eller til. Skal sies at det er mye grønt, men men.

Blir nok verre med dressen jeg har kjøpt til barnevelsignelsen om babyen kommer ut uten dusk xsmile8

Hun som tok ultralyd nummer 3 tok også ultralyd nr2! Hun spurte hva hun hadde sagt sist. Vi sa gutt! Da er det det for jeg sier ikke hva jeg tror hvis jeg ikke er sikker.... Men.... Bare så irriterende at han ikke viste seg fram tredje gangen!

Her trodde jordmoren at hun så gutt på oul, men når hun skulle dobbeltsjekke så snudde han (?) seg med ryggraden utover og nektet å vise frem noe mer. Så det blir spennende:) men vi planlegger utifrå gutt.

her mente hun første det kunne se ut som en gutt, for så å si at nei jeg tror det er jente, for så å si gutt igjen og så ende på jente med en forbehold om at hun kunne ta feil. men hun sa hun trodde mest det var jente. jeg har selv så følelsen på gutt, men ut i fra de tre andre sine ul så aner jeg ikke hva jeg skal tro, for man så det veldig tydelig med første som var gutt og man så det veldig tydelig med de to andre at de var jenter, men her er det kunn kjøpt inn nøytrale klær ettersom den lille i magen gjemte seg veldig og presset navle strengen sin mellom bena for det meste under oul. nå skal vi på ny ul om to tre uker og da håper jeg den lille er litt mer villig til å vise oss hva den er. =) sånn at vi evt kan kvitte oss med søstrenes klær eller beholde de. =)de første str hadde vi uansett ikke igjen fra de så den er jo grei. =)

Her har vi sett på 2 ul att det er gutt, så vi går utifra det:)
Men en bekjent av meg nå fikk baby og det skulle være en gutt men viste seg å være en jente:)Så det er nok mulig att dem tar feil den veien også:)

Er rimelig sikker på at det er gutt her. Har fått kjempegode bilder av "sakene" hans, er ikke mye tvil der :-P Men er uansett ikke så glad i blått, så har mye klær i hvitt/beige/grønt. Så oooom det skulle komme en jente, så finnes det nøytrale klær ;-)

Sent from my MT27i using BV Forum mobile app

Ja, vi har vært inne på tanken her og. Resultatet fra to UL (samme damen hos sykehuset) sier jente, og vi har arvet en rosa eksplosjon av niesen vår. Men men, er det gutt så får han bare tåle litt rosa i starten ;) Det er uansett mye hvitt tøy, og det går jo bra uansett.

Kjenner til den følelsen (ikke nå lenger etter vi var på 3D) Vi fikk ingen 100% bekreftelse, jeg mente det var jente da jeg var på en ul i uke 16, fordi jeg så de 3 strekene (kjønnsleppene), legen sa at hun holdt en knapp på meningen min (leger er vell veldig reserverte for å si noe før oul) Da oul var, så lå hun veldig igjen med bena, men legen mente det var jente fordi viss det hadde vært gutt så hadde det vært mer å sett. Så vi var veldig spente da vi skulle på 3D, TENK om det var en gutt etter ALL handlingen vår, men nei, vi får en jente, så er ikke usikker lenger :D

Vi er sikre :) fikk beskjed av gynekolog at han var 98% sikker på at det var jente. Da vi var på ultralyd senere hos ei anna, sa hun at hun var 100% sikker og zoomet inn og tok bilde :)
Men vet om et par som fikk beskjed om at det var jente på de første ultralydene, de var ikke før 3. eller 4. gang det ble endret til gutt. Og det ble gutt.

Back
Topp