Tenk om jeg tar feil!!!!

~Blikk~

Elsker forumet
Jeg har så utrolig jentefølelse denne gangen... Det kan på en måte ikke være noe annet. Ikke fordi jeg ønsker meg jente noe spesielt, ser med gru på en sukkersøt roooosa fremtid med en liten jente (selv om jeg sikkert fort må innrømme at jeg omfavnet den rosa bobla før jeg ante ordet av det hvis magefølelsen stemmer).
Jeg digger å være guttemamma, så hadde glatt tatt imot en eller to gutter til, men hadde så klart vært koselig med jente også. Jeg blir jo småsyk hver gang jeg ser en nydelig kjole

Sist "bestilte" vi en storebror og en storebror fikk vi (hadde veeeeldig guttefølelse), men nå betyr ikke kjønn noe (ikke at det gjorde det sist heller...). Likevel er jeg redd for hvordan jeg kommer til å reagere hvis ul viser gutt, det blir jo bare feil, for jeg har alt for stor følelse på at det er en jente... Kommer ikke til å bli lei meg, men liker jo ikke ta feil

Flere som har så sterk følelse på et kjønn at det nesten blir rart å høre hvis det viser seg å være motsatt?

Jeg har hatt veldig jente på følelsen selv, men nå er jeg faktisk usikker. Føler at det like gjerne kan være gutt.... Så jeg aner ikke.
Tror jeg tenkte jente med en gang fordi det er det kjønnet jeg lettest kan relatere meg til, med tanke på at jeg er jente selv og kun har en søster.
Mannen tror det blir gutt :) Jeg skal jo innrømme at man kan bli supersjarmert av alt det nydelige søte som finnes til jente, men det er mye tøffe kule ting til gutter også.
Så jeg er heeelt åpen. Så lenge ungen er frisk spiller det overhode ingen rolle hvilket kjønn det er. Men jeg er veeeldig spent på å få vite det :)

Jeg hadde veldig sterk guttefølelse, men den har roet seg noe... Men det er fortsatt slik at i mott hode er det en gutt som kommer... 

En jente er også selvsagt hjertelig velkommen :) Men ser det ikke helt for meg... Dog det er MASSE søte jenteklær i små størrelser hos babyshop nå, så hadde ikke vært trist for en real shopping runde... 
Å finne kjær jeg liker til gutt derimot er noe vanskeligere... jeg er sær, jeg vet akkurat hva jeg vil ha når det kommer til barna mine, uansett om det eksisterer eller ei :P kan være upraktisk til tider

slik hadde jeg det sist...var helt sikker på at det var jente og siden jeg ikke ville vite hva det var på ul så var det lenge å vente :-) jeg var også redd jeg skulle bli "skuffet" om jeg trodde feil så jeg prøvde å omstille meg til gutt...å ut kom jenta :-) Denne gangen er jeg sikker på at det er gutt ;-)

Jeg var skråsikker og hadde en supersterk magefølelse på gutt sist, og det stemte :)
Denne gangen er jeg mer usikker. Trodde først gutt, men etterhvert har svangerskapet vist seg å være så annerledes denne gangen, at jeg begynner å lure på om det er ei jente. Alle jeg møter, sier at det kommer ei jente denne gangen så blir spennende å se!

Praktisk med en lillebror også, da de er født på nøyaktig samme tid på året og kan arve klær og utstyr :)
Men det blir det det blir, og like velkomment er det uansett :)

Jeg var skråsikker og hadde en supersterk magefølelse på gutt sist, og det stemte :)
Denne gangen er jeg mer usikker. Trodde først gutt, men etterhvert har svangerskapet vist seg å være så annerledes denne gangen, at jeg begynner å lure på om det er ei jente. Alle jeg møter, sier at det kommer ei jente denne gangen så blir spennende å se!

Praktisk med en lillebror også, da de er født på nøyaktig samme tid på året og kan arve klær og utstyr :)
Men det blir det det blir, og like velkomment er det uansett :)

Jeg hadde det sånn i de to tidligere svangerskapene. Spesielt med nummer 2. Var heeelt sikker på at det var en jente, så da vi fikk vite på ultralyd at det var en gutt ble jeg sjokkert,skuffa osv...Men etter å ha kommet hjem og fordøyd det litt ble jeg kjempeglad! Var jo kjempeheldig som skulle få en av hvert kjønn!!  Denne gangen er jeg veldig sikker på at det blir en gutt, men skal jo ikke vite så det blir spennende å se :)

Anik skrev:
Jeg hadde ingen magefølse sist og har det ikke nå heller....... Men på alle rundt oss tipper jeg rett hele tiden. Merkelig at magen min ikke funker på meg selv må være noe galt med den....

Alle rundt oss sist tippet vi skulle få gutt sist, så blitt litt overbevisst om det selv til slutt. Men ul visste jente, og innerste inne så håpet jeg litt på det, så danset nesten ut av sykehuset hehe:)  Men denne gangen så er det akkurat det samme hva som er der inne, ser mest for meg selv med jenter, men tror det er fordi jeg har en jente fra før og to søstre. Så vet ingenting om gutter hehe:) Men dette svangerskapet er så annerledes enn sist, at jeg har en liten knapp på gutt.

Hvordan annerledes er det nå enn sist??? Jeg føler også det er annerledes men så er jeg usikker på om jeg bare har glemt hvordan det var sist..

Jeg hadde veldig gutte følelse sist mens sambo var helt sikkert på at det blei jente. Nå tror han gutt men jeg har jentefølelse.. Så får vi bare vente og se... Blir superglad uansett :)

Hadde veldig jentefølelse i starten, men nå heller jeg litt over på gutt.
Har to gutter og ei jente fra før og det spiller ingen rolle hva det blir :) 

Back
Topp