Tenk om det er to!!!

Tvilling82

Glad i forumet
Ja, jeg har altså begynt å få litt panikk for om det plutselig er to der inne...[:)]
Har jo gått på pergo, så sjansen er jo større enn om jeg ikke hadde gjort det...
Noen som vet hvor mye større sjanse det er?

Hei du!
Det kan godt hende, er vel større sjanse for at det blir flere da...

Men jeg har også en sånn følelse innimellom, at der er mer en 1 der inne...

Her har alt sjedd på den "normale" måten, men klaer ikke å bli kvitt den følelse.
Blir bare kjempe glad hvis det er 2 jeg!!!

jeg hadde blitt kjempe gled om det hadde vært to! Men jeg tror at jeg har bare ei lita tulle[:D]

ORIGINAL: bondekone

Jeg å går med en følese av at det er 2 , grunnen er at da jeg var på UL i uke 8 så var de ikke sikre de trodde de så 2 så blir spenedne å se nå når jeg skal igjen.

Vi får noe som hetter TINE nytt og der leste jeg at kvinner som drakk en del melk hadde større sjanse for å få tvillinger en de som ikke drakk melk

Det har jeg hørt også[:D] Og jeg drikker MYE melk[:D][:D]

ORIGINAL: Tvilling82

Ja, jeg har altså begynt å få litt panikk for om det plutselig er to der inne...[:)]
Har jo gått på pergo, så sjansen er jo større enn om jeg ikke hadde gjort det...
Noen som vet hvor mye større sjanse det er?

Er det noe annet enn tankene dine som gjør at du tror det er to eller?
Har du fått stor mage, eller er kjempe kvalm eller noe?

Jeg trodde det var to i begynnelsen siden jeg fikk kul på magen allerede i 5 uke eller noe.
Også er det flere toeggede tvillinger i familien min
Men var på UL i uke 7 å så bare ett bankende hjerte, så det er nok bare en her

ORIGINAL: ainakor79

ORIGINAL: bondekone

Jeg å går med en følese av at det er 2 , grunnen er at da jeg var på UL i uke 8 så var de ikke sikre de trodde de så 2 så blir spenedne å se nå når jeg skal igjen.

Vi får noe som hetter TINE nytt og der leste jeg at kvinner som drakk en del melk hadde større sjanse for å få tvillinger en de som ikke drakk melk

Det har jeg hørt også[:D] Og jeg drikker MYE melk[:D][:D]

Morsomt!  har jeg aldri hørt, men jeg drikker ikke melk heller da

Jeg kan heller ikke legge fra meg følelsen av at det er to der inne.[:D] Har vært på ul i uke 7 og da så vi bare ett hjerte som slo, men jeg klarer ikke å helt tro at det bare er en. Er ekstremt kvalm, kaster opp flere ganger om dagen. Så er det ikke to så er det definitivt en liten jente[:D].

Drikker mye melk jeg da, hi hi hi og jeg heter faktisk Tine.

jeg også tenker tanken om det er to! grunnen er at jeg kjenner magen min vokser for hver dag som går!! den blir bare større og større! er ikke veldig stor, men kjenner en tydelig kul! :)

Når du skriver sånn er det jo nesten så jeg begynner å tro at det er to igjen da.
Selv om jeg så bare en på UL.
Jeg er kjempe kvalm og får nesten ikke i meg mat.
Siden forrige helg har jeg bare gått nedover i vekt, men kulen på magen vokser alikevel.

ORIGINAL: ragcoon

Når du skriver sånn er det jo nesten så jeg begynner å tro at det er to igjen da.
Siden forrige helg har jeg bare gått nedover i vekt, men kulen på magen vokser alikevel.

Det samme her... magen blir større, men jeg går ned i vekt...
Er ikke så kvalm leenger, men er desverre ikke all mat som er like godt...

ORIGINAL: Jenta-83

ORIGINAL: ragcoon

Det samme her... magen blir større, men jeg går ned i vekt...
Er ikke så kvalm leenger, men er desverre ikke all mat som er like godt...

Jeg er heldigvis ikke kvalm hele dagen jeg heller, men får fort jeg spiser vrenger magen seg.
Veldig stor mage eller?
Hatt skikkelig kul siden 5 uke eller noe jeg

Tar imot all råd jeg kan få- hvordan bli gravid med tvillinger? [:D]

Jeg er så utrolig glad i melk, men kjenner nesten ingenting til kvalme så det er nok bare én[:)]

ORIGINAL: dua

Jeg er så utrolig glad i melk, men kjenner nesten ingenting til kvalme så det er nok bare én[:)]

Tror ikke det er slik at alle er dobbelt så kvalm om det er tvillinger...  Men det er jeg har hørt er at når det er to, så er det veldig vanlig at man følger kurven for symfemål ganske jenvt lenge så plutselig så skyter den til værs...

Spennende det her. Vi har tvillinger i familien da..., men tror det holder med en her, jeg..[:)]

2 stk blir vel dobbel lykke det!

Har også tenkt tanken, siden jeg også har tvillinger i min familie. Trøster meg med at hvis det er så "ille" (noe det i grunn ikke er), så slipper en unna med èn fødsel

ORIGINAL: ainakor79

ORIGINAL: dua

Tror ikke det er slik at alle er dobbelt så kvalm om det er tvillinger...  Men det er jeg har hørt er at når det er to, så er det veldig vanlig at man følger kurven for symfemål ganske jenvt lenge så plutselig så skyter den til værs...

Tja gynekologen min hevder at en er mer kvalm når en venter tvillinger. Dette er fordi en produserer mer progesteron når en skal ha tvillinger enn når en bare har et barn i magen.

det syns eg ikkje harmonerer..mor mi spydde og var kvalm med alle oss 4 søskena og ingen av oss var tvillinger!!

ORIGINAL: teba

det syns eg ikkje harmonerer..mor mi spydde og var kvalm med alle oss 4 søskena og ingen av oss var tvillinger!!

men det sies at det er sånn!
Kanskje hun hadde vært værre da hvis hun hadde fått tvillinger! :) det vet man aldri!!

Hei!
Har ikke vært her på en stund, så leste alle svarene først nå.[:)]
Morsomt å se hva dere andre tenker om saken...
Om det viser seg å være to, er de absolutt velkomne!!! Hadde i grunnen vært stas det! Dobbel glede, men også dobbel bekymring...
Vet ikke hvorfor jeg har den følelsen, bare har det... Er kvalm, men ikke mer enn normalt tror jeg. Spyr jo ikke. Og tror ikke magen er noe større enn normalt heller. (Har en god del polstring fra før, så er ikke mulig å se i alle fall...[8D])

Men trenger ikke å gruble så mye da. Skal på ul i morra, så da får jeg vel svaret da...

Back
Topp