Tenk om det blir en gutt?

silke

Gift med forumet
Nå er skuffer og skap fylt til randen med rosa og lilla små prinsesse klær. Men hva om det blir en gutt?

De sa at det ble en jente på UL. Men de kan jo ta feil [&:][&:][&:]

Hva synest dere forresten om

Jepp Tammis.... i rosa silke kjole[;)][;)][;)]

Linea (eller Linnea) heter datra til kusina mi. Nydelig navn!!!!

Blir liksom litt ekstra nervøs jo mer jente ting som kommer i hus [&:] Skjekket det der kinesiske fødsels kartet. Det stemte der....stemte på de andre barne og.

Hoen andre som har skjekket dette?

ikke nå igjenn ...noen andre...

blir nok helt sikkert en nyyyyydelig liten jente

Linea er et kjempe fint navn, drømte at jeg fikk ei jente som hette det.. så det er et av de jente navnene vi også tenker på! [:)]

Linea er det navnet jeg ønsker, om det blir en jente da [;)]
Eller har jeg tenkt på Mina, Oline eller Tea.
Men brenner mest for Linea da [:D][:D][:D]

Kjenner ikke noen som heter det, kansje derfor?

Nydelig navn i alle fall, så rein liksom.

Kathrine

Mi skulle hete Linea..... Men så ble det Lukas da[:D]
På meg funka ikke den kinesiske..... der sto jente. Men e viste hvilken dag e ble gravid, ei uke før eggeløsning... og dei sir at det e guttesæda som klarer å overleve så lenge. Pluss folk sa e hadde gutte mage... spiss mage. ikke vet e!?!
[;)]

Linea var kjempefint [:D]
Det hender dem tar feil når det gjelder jenter og slikt, hørt om en del tilfeller... Du får satse på at du får masse blått da hvis det blir gutt..hehe [:)]

kjempefint navn...[:D]
ta ikke sorgene på forskudd da...
blir det gutt så selger du bare klærne...
og kjøper prinseklær isteden[:D]

hmmm jo jeg kan nok sikkert bytte noen av dem og. Men det hadde vert så kjekt med ei lita tulle [:)] Har to gutter fra før... Blir selvsagt glad samme hva det blir, det er ikke det.

Men det er nå kos med små kjoler og[;)][;)]

silke: akkurat det der har jeg tenkt på også. Sa på UL at det ganske sikkert er ei jente inni magen, og det er det jeg har trodd hele tiden også... Men er det en gutt som plopper ut, kommer jeg nok til å bli skuffet med en gang tror jeg... Ønske om ei jente er så stort at du aner ikke! Men så lenge ungen er velskapt og alt det der, så blir jeg jo lykkelig uansett kjønn! [:D]
Kjøpte en kjole og rosa body her om dagen, håper virkelig jeg får brukt det til sommeren.

Linea er et pent navn, men syns det er veldig mange som kaller jenta si for det nå...

for et nydelig navn!! Han ene t.legen jeg jobber med, når de fikk førstefødte fikk de beskjed om at det var en gutt de ventet på ul. Jenta kom hjem fra sykehuset i blå klær. Nå når de ventet nr to fikk de beskjed på ul at de ventet en gutt igjen, denne gang hadde de med både rosa og blå klær. Greit å være på den sikre siden!!

He he ja de kan jo ta feil, har tenkt tanken selv jeg, så hvis det plutselig kommer ei jente her så blir hun en blå jente den første tiden[:D]

Et kjempenydelig navn synes jeg[:)]

Linea er ett kjempefint navn da[:)]
har tenkt på det samme jeg og angående klær....dem sa på ultralyd at det blir gutt,så jeg har bare blå og grønne klær for det meste,hehe[;)] tvi tvi[8D]

Linea er et veldig fint navn!
Selv ble jeg veldig frustrert her om dagen da jeg var ute og skulle shoppe litt babyklær for jeg var på jakt etter noe nøytralt og det var jammen meg ikke lett å få tak i. Det meste gikk i rosa eller lyseblått.
På UL sa dama at hun ikke trodde hun så en gutt (kunne liksågodt holdt tåt), så nå har jeg vel egentlig levd i den troen at det blir ei jente siden dess.
Blir like glad uansett da og i går kveld da jeg la meg prøvde jeg å forestille meg at det ble en liten guttebasse.
Mange "tegn" på at det blir jente, men når alt kommer til alt så er det ikke til å stole på, tror jeg da.

Jeg har hatt følelsen om at det er en jente fra dag en jeg, men man vet jo aldri[:)] Det blir kjempe spennende....

Jeg fikk beskjed på UL at det ble jente! Og alle sånne tester på internett og det kinesiske horoskopet sier jente... Så jeg er instilt på at det blir jente! Men de siste ukene har jeg blitt litt "engstelig" for at det er en gutt. Blir jo glad uansett kjønn så lenge baby'n er frisk og fin! Men jeg tenker at jeg vil bli litt skuffa hvis det kommer en gutt, fordi jeg er så veldig instilt på jente... I drømmene mine nå føder jeg en gutt.... Jeg har prøvd å kjøpe litt nøytrale klær.. men det er ikke så lett! Så har en god del mer jente klær enn nøytrale klær! Så da blir det en feminin gutt den første tiden!

Det med hvordan mage formen er vet jeg ikke om jeg skal tro på; er så forskjellig hva folk sier. Noen mener jeg har gutte mage og andre mener jeg har typisk jente mage....¨

Linea/ Linnea er et veldig fint navn!

Back
Topp