Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Da vil jeg bare informere om at der finnes et smutthull for de som ikke har dette. Om mannen har foreldrepengeretter kan han ta over permisjonen,men da må du ut i full jobb. Det er da kanskje ikke noe du ønsker å gjøre..men kanskje han kan ta over halve permisjonen, så blir ikke det så lenge med bare en inntekt?
Kasnkje ikke noe du ønsker i det hele tatt,men ville bare informere deg om muligheten!
Åhja, måtte det gå kjempefort! Hver morgen og hver kveld tenker jeg at det skal være godt å være ferdig, og vi har jo såvidt begynt [8D] (Sånn er livet med hemmende bekkenløsning - eller, mangel på liv [8D])
Om noen er veldig gode på å trylle tid, så er jeg veldig interessert [8D]
Kjenner jeg har mye bedre tid denne gangen. Sist gledet jeg meg så voldsomt, denne gangen veit jeg hvor mye jobb det er og jeg har en liten en fra før så jeg skal prøve å nyte svangerskapet mer enn jeg gjorde sist. :) Livet som tobarnsmor begynner tidlig nok allikevel. Også vil jeg glede meg til den første deilige babyperioden, for den går så uendelig fort... 2 mnd og så er den lille ikke bitteliten baby lengre. Tiden går så sykt fort den første tiden. :)