Tenk litt med meg...

Twinkle

♥Februar 2015♥
Februarlykke 2015
Aprillykke 2016
Jeg har nå sittet de siste timene og synset og prøvd meg frem overalt om hva det korteste på vei jeg kan være. Som dere vet ble jo spira mi målt til bare 3 mm og ifølge mine beregniner jeg er 7+0 men det stemmer jo ikke med spira.

Jeg mener jeg hadde el mellom 18-20 mars pga eggløsningstester men hadde fryktelig el smerter 21 mars. Har tidligere hatt sykluser på 38 dager så ble det 35 og jeg mener den siste skulle være på 32 og at IKM skulle være 1 april men jeg var aldri 100% sikker. Fikk den første svaaake streken 29.mars også ble den vel igrunn ikke ordentlig sterk før 3-4 april og når jeg tok Clear blue digital forrige uke hadde den gått opp fra 1-2 til 2-3.

Så hjelp meg å synse litt her og komme med noe flotte svar :p

Okei, jeg tenker sånn her. Jeg kjenner ikke din kropp, den kjenner du best selv. Men MÅ el ha vært 21? Jeg fant dette: "ha mer enn én periode med fruktbart sekret. Mest sannsynlig betyr det at kroppen begynte å forberede eggløsning, men av en eller annen grunn ble ikke egget sluppet og kroppen prøver på nytt. " på hvordanbligravid.no . Du er jo gravid, det vet vi jo. Men det jeg tenker at hvis vi går ut ifra at cb digital stemmer, den viste trossalt stigning som er positivt. Kan det da være mulig at du er blitt gravid på et annet tidspunkt og fått positive tester tidlig? Det ville jo stemt overens med ulen idag hvis du er 5/6 uker på vei? :) :)

Edit: hvordanbligravid.com var det visst :)
Sent from my iPad using BV Forum.

Hva med å ta en ny digital? Å se om det kommer 3+?

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg er enig med Huldra her.

Ja, jeg lurer på om jeg kjøper en cb + i morgen og tar den på torsdag morgen! Kommer det 1-2 vet vi jo hva som skjer

Ja, jeg lurer på om jeg kjøper en cb + i morgen og tar den på torsdag morgen! Kommer det 1-2 vet vi jo hva som skjer
Nei det skal det ikke! Det skal stå 3+ :) når har du bryllupsdag?

Okei, jeg tenker sånn her. Jeg kjenner ikke din kropp, den kjenner du best selv. Men MÅ el ha vært 21? Jeg fant dette: "ha mer enn én periode med fruktbart sekret. Mest sannsynlig betyr det at kroppen begynte å forberede eggløsning, men av en eller annen grunn ble ikke egget sluppet og kroppen prøver på nytt. " på hvordanbligravid.no . Du er jo gravid, det vet vi jo. Men det jeg tenker at hvis vi går ut ifra at cb digital stemmer, den viste trossalt stigning som er positivt. Kan det da være mulig at du er blitt gravid på et annet tidspunkt og fått positive tester tidlig? Det ville jo stemt overens med ulen idag hvis du er 5/6 uker på vei? :) :)

Edit: hvordanbligravid.com var det visst :)
Sent from my iPad using BV Forum.
Nei, såklart må det ikke ha vært den dagen. Men jeg bare går litt utifra når jeg fikk den første nesten usynlige streken på G testen! som var 29 mars.

Nei det skal det ikke! Det skal stå 3+ :) når har du bryllupsdag?

20.Juli. Jeg har alltid sagt at jeg skulle være gravid på 25 års dagen min og ha mage på vår 1 bryllupsdag og nå klaffet det litt for perfekt..

Twinkle har du brukt ff eller tilsvarende?

Twinkle har du brukt ff eller tilsvarende?
Ja, jeg har brukt ff men har aldri tempet så den har ikke satt kryss, jeg har bare brukt el tester

Jeg fant el testene mine i rekkefølge fra 13-18 mars

Vedlegg

• EL TESTER.jpg
    EL TESTER.jpg
    112,5 KB · Visninger: 36
Tenker at siden du fikk positiv test 29. mars er det tidligesttidligest 7 dpo, altså at du hadde el 22. mars og er nå 6+3 :) Det er det tidligeste jeg får til :)

20.Juli. Jeg har alltid sagt at jeg skulle være gravid på 25 års dagen min og ha mage på vår 1 bryllupsdag og nå klaffet det litt for perfekt..
Da håper jeg du er sanndrømt :)

Trur du er 6+4 i dag jeg ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Og er du bare litt over 6 uker på vei så skal embryoet være rundt 4-8 mm, men så må man ta hensyn til individuelle forskjeller :) Så da er det ikke så værst likevell :) Tror dette går bra <3

Trur du er 6+4 i dag jeg ;)

Sent from my iPhone using BV Forum
Men som mio sier, da skulle den vært fra 4 mm. Men jeg får bare smøre meg med tålmodighet og se om en uke :) blødningen har hvertfall blitt mye mindre

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Men som mio sier, da skulle den vært fra 4 mm. Men jeg får bare smøre meg med tålmodighet og se om en uke :) blødningen har hvertfall blitt mye mindre

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
Så tidlig er det veldig fort gjort å måle 1 mm feil eller mer :) Det er jo også individuelle forskjeller på så små spirer :) Så bra at blødningene er mindre, det er jo et veldig godt tegn :) Jeg har ikke mistet troen på at dette kommer til å gå bra! :)

Back
Topp