Tenk hvordan tiden flyr...

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
Jeg føler ærlig talt nå at d ikke var lenge siden vi ønsket hverandre velkommen til "juli-2013"... at vi nettopp la ut bilder av magene med tekster som "ser en liten kul" og "julekula"... ordinær UL var jo akuratt virker d som...

Men nei, tenk.. Her er vi med nesa på målstreken å snuser på premien:) Heldigvis har alle juli babyene blitt i magen ganske lenge...:):)

Midt oppi alt gikk d litt tregt.. Dagene med oppkast, vondter og all dritt.. Men ser jeg tilbake har d jo gått fort...

Så gi mamma en uke å rydde istand litt så er d bare å komme lillebror:)

Håper på at om en uke og to begynner å komme friske sunne julibabyer som pærler på en snor:)

Ha en fin dag julimammaer:):)

Det er egentlig sant. Føler de siste ukene har sneglet seg av gårde, men totalt sett har det rast av gårde:) er ikke så lenge siden jeg fortalte til mannen at jeg var gravid:) helldigvis er vi snart i mål:)

Ha en fin dag du også;)

Ja, herregud som tiden virkelig i har rast forbi i det store og det hele!!! :D

Tiden har flydd denne gangen. Syns det har gått så fint og raskt. Folk har begynt å spørre om jeg begynner å bli lei, og det er jeg faktisk ikke. Følger snuppa storebror er jeg mamma igjen iløpet av neste uke. Men håper virkelig hun holder seg inne til uke 37 slik at jeg kan få oppleve en fødsel på storken og i vann :)

Det går jammen fort, synes det ikke er lenge siden jeg gikk å lurte på om jeg var gravid... I dag har jeg igjen 3 uker til termin :) Så det nærmer seg virkelig :) Jeg vil ikke at det skal skje noe enda, har litt forberedelser igjen.

Spennende tid fremover for alle oss her inne :)

Ha en fin dag :)

Ja tiden har flydd/flyr enda :P
E ikkje helt klar for at bebis ska komme, ennå! :P

ja tiden går så utrolig fort :) Fikk vite idag og at jeg har krav på mannens permisjonsuker fordi han er uføretrygdet :) :) *Glede* Være hjemme med mine kjære ett år i stedet for 10 mnd :)

Jeg syns svangerskapet har gått i rakettfart helt siden uke 12/13, skjønner ikke hvor tiden er blitt av. Og nå er det bare siste innspurt igjen! :)

Jeg syns svangerskapet har gått i rakettfart helt siden uke 12/13, skjønner ikke hvor tiden er blitt av. Og nå er det bare siste innspurt igjen! :)
Enig :) De første ukene gikk treeeegt, men nå skal jeg liksom føde snart. Yikes!! :)

Syns også tiden har gått kjempefort! Syns ikke det er lenge siden det var juletider og jeg slet med svangerskapskvalme.

Back
Topp